Hej Aminoer, |
Hej hooyo
Beklager meget dine problemer
lad mig høre hvad det drejer sig om jeg kan helt sikkert hjælpe dig
Lars
Hej Aminoer, |
Hej hooyo Beklager meget dine problemer lad mig høre hvad det drejer sig om jeg kan helt sikkert hjælpe dig Lars
|
Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen
Her sendt dig en PM |
Lige et råd herfra. Læg backup tilbage fra før folkene fra odesk gik i gang, så er det meget nemmere for den næste person at arbejde videre, frem for at skulle til at rette alt muligt lort andre har lavet. Et andet råd du virkelig bør overveje før du lader andre røre ved din WordPress igen er ALTID at lade folk udvikle på et udviklingssite og ALDRIG på et livesite. Dette betyder i praksis at udviklerne tager en kopi af din side og lægger på f.eks. et subdomæne eller på deres egen server, og videreudvikler der, og først når alt er testet og godkendt lægges de nye funktioner online. Er det små ændringer i CSS eller andre helt små ting, kan dette fraviges, men skal der kodes nye funktioner og er udviklerne nye, forstår jeg ikke man overhovedet tør lade dem sidde og fedte rundt på livesitet. |
Endnu bedre find en udvikler der arbejder med GIT - version styring, |
Meget enig. Hvis ens hjemmeside er vigtigt for ens forretning, bør man aldrig vælge en udvikler der ikke kører versionstyring, så der er fuldt overblik over alle commits, men selvom der er versionsstyring, mener jeg stadig ikke man bør sidde og arbejde på live site, hvis det er større funktioner der skal udvikles. Det bør foregå i et testmiljø, så tingene først lægges online når alt er testet og godkendt. |
Nemlig, hos os ser det sådan ud (og sikret hos jer næsten);
|
Ja det er ikke meget galt ;) |