Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ASAP hjælp til Wordpres..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 
Jeg har været så uheldig, at sætte en flok asiatiske amatører på en opgave via Odesk.com. De har desværre ikke KUN leveret ringe og ikke fungerende funktioner, men også ødelagt min andre funktioner, og store dele af min side godt og grundigt! Lige nu får jeg hjælp af en ven, med at reparere siden. Men, han har desværre ikke tid til at lave de funktioner, som jeg gerne vil have lavet før d.20. Jeg har allerede ventet længe på, at disse funktioner skulle blive færdige. Så, hvis der er nogle rare Wp-experter herinde, som kan afsætte nogle få timer til at hjælpe idag og imorgen, så må de meget gerne kontakte mig.  

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 20:44

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 20:58

Her sendt dig en PM

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 21:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige et råd herfra. Læg backup tilbage fra før folkene fra odesk gik i gang, så er det meget nemmere for den næste person at arbejde videre, frem for at skulle til at rette alt muligt lort andre har lavet.

Et andet råd du virkelig bør overveje før du lader andre røre ved din WordPress igen er ALTID at lade folk udvikle på et udviklingssite og ALDRIG på et livesite. Dette betyder i praksis at udviklerne tager en kopi af din side og lægger på f.eks. et subdomæne eller på deres egen server, og videreudvikler der, og først når alt er testet og godkendt lægges de nye funktioner online.

Er det små ændringer i CSS eller andre helt små ting, kan dette fraviges, men skal der kodes nye funktioner og er udviklerne nye, forstår jeg ikke man overhovedet tør lade dem sidde og fedte rundt på livesitet.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 14:19

Endnu bedre find en udvikler der arbejder med GIT - version styring,

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Phillip Dyhr Hobbs:

Meget enig.

Hvis ens hjemmeside er vigtigt for ens forretning, bør man aldrig vælge en udvikler der ikke kører versionstyring, så der er fuldt overblik over alle commits, men selvom der er versionsstyring, mener jeg stadig ikke man bør sidde og arbejde på live site, hvis det er større funktioner der skal udvikles. Det bør foregå i et testmiljø, så tingene først lægges online når alt er testet og godkendt.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 14:01

Thomas Frost:

Phillip Dyhr Hobbs:

Meget enig.

Hvis ens hjemmeside er vigtigt for ens forretning, bør man aldrig vælge en udvikler der ikke kører versionstyring, så der er fuldt overblik over alle commits, men selvom der er versionsstyring, mener jeg stadig ikke man bør sidde og arbejde på live site, hvis det er større funktioner der skal udvikles. Det bør foregå i et testmiljø, så tingene først lægges online når alt er testet og godkendt.

Nemlig,

hos os ser det sådan ud (og sikret hos jer næsten);

1. mamp + git local
  2. pushs to development site
  3. check of development site
  4. push to live site
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:06
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person