Jeg har en webshop hvorfra jeg sælger mit produkt. Det måler i kasse ca. 17x40x45 og vejer 5kg.
Jeg kan sende det til DK for 100kr, hvilket er helt fint. Mit problem er dog at prisen stiger til 440kr (Post Danmark), så snart jeg skal sende det til udlandet. Selv til Malmø skal jeg betale 440kr.
Jeg har tjekket UPS og Pakke.dk, ingen af disse kan levere billigere end Post Danmark, kan det virkelig passe at jeg skal give 440kr for at sende varen til Malmø?
Jeg har flere gange haft held med at benytte Link og andre speditører, der har aftaler med større firmaer. De fleste speditører er rimelig flinke til, at oplyse priser på telefon, og flere har særdeles gode betalingsbetingelser.
Fordelen ved at bruge en speditør som jeg ser det er, at de opnår væsentlig bedre aftaler, end man på egen fod kan opnå. Godt nok skal de tjene penge, men erfaringsmæssigt er de ikke urimelige. Hverken på afhentning eller levering.
Få en aftale med GLS omkring erhvervspakker til Sverige, jeg er sikker på de kan gøre det til under halvdelen af de kr. 440,- du nævner. Brug PostDK til privatpakker til Sverige, der har de en god pris.
Mit problem er dog at prisen stiger til 440kr (Post Danmark), så snart jeg skal sende det til udlandet. Selv til Malmø skal jeg betale 440kr.
Det er svært at hjælpe dig når du ikke oplyser noget om den ugentlige mængde pakker samt hvilke lande der er tale om. Har du mange pakker til sammen land vil du f.eks kunne benytte post Danmarks eller DHL eller Bring´s bulk split løsning.
Det findes rigtigt mange andre løsninger, men det afhænger jo meget af din varemængde.
Vi kan hjælpe dig til priser på omkring 55 kr. pr. pakke alt inklusiv til omdeling i Danmark. Hvis pakken skal til Sverige bliver der ca. 85 kr. igen alt inklusiv.
Vores deadline på dag til dag omdeling af pakker i Danmark er kl 21:00. Dvs. hvis du sender dine ordrer til os inden kl. 21 så leverer vi dem hos kunden næste dag. Er der tale om en pakke til Sverige, er vores deadline kl. 14:30.
Håber det er interessant for dig.
Du kan læse mere om vores ydelser på WeShip.dk - eller give mig et kald på 60152000.