Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris for Theme til Prestashop

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:
Det tror jeg ikke. For hvis man har teksten, må det ikke tage 2 timer pr. side.

Må? For dig eller generelt?

Det kan dag sagtens tage 2 timer. Det kan også tage mere eller mindre, det kommer vel for dælen an på hvad der skal laves og hvor godt det skal være. Hvis der skal laves nogle fede grafiker der kan spice konverteringen og helhedsindtryk op, kan jeg ikke se hvorfor det ikke "må" tage 2 timer.

Hvis du bare vil have en ren tekstside, så er det selvfølgelig 0 timer, da det så ikke har noget at gøre med designeren.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 17:38

Tror bare han vil have designet og have det installeret og opsat.

Kan stadig holde den udbudte pris.

Tema bygget fra bunden 2500 kr.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:45

Firmaconnect.net:

Ja, det er hvad jeg opfatter som design af hjemmeside.

Teksterne skal jo skrives af en tekstforfatter. Det hele skal sættes op en en der ved noget om DTP... HVem det lige er ved jeg ikke, men det er ikke sandsynligt at det er den samme som kan lave CSS'et til hjemmesiden.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 17:50

Carsten Kvist:

Firmaconnect.net:

Ja, det er hvad jeg opfatter som design af hjemmeside.

Teksterne skal jo skrives af en tekstforfatter. Det hele skal sættes op en en der ved noget om DTP... HVem det lige er ved jeg ikke, men det er ikke sandsynligt at det er den samme som kan lave CSS'et til hjemmesiden.

Klart og forståeligt :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:

Carsten Kvist:
Om side... Jeg har tekster til 'om' siden. Og til kontaktsiden.

En designer laver sjældent tekster. Når Nils skriver Om-side og kontakt, tror jeg han mener en rigtigt pæn opstilling så det ikke bare er tekst, men så de to sider og grafisk indbydende og tillidsvækkende.

Thomas har helt ret i den antagelse.

For det første er der på din nuværende side ikke struktur, siderne roder, og indholdet er ikke sat ordentligt op på en pæn og overskuelig måde.

Grunden til jeg har taget sider som "Produkt katalog", "Produktvisning""Om os" og "Kontakt os", er at de oftest skal have en kærlig hånd, før at helhedsindtrykket ser godt ud, og at dine besøgende/kunder, nemt kan navigere rundt og finde det/de produkter de skal have.

Tiden jeg skal bruge på "Om os" og "kontakt os" kan naturligvis reguleres, så det passer mere til dit budget.

Men det er essentiel at du får en webshop, der har strømlinet design, hvor den besøgende nemt og hurtigt kan finde produkterne, ligge dem i kurv og hurtigt betale - Ellers får du ikke solgt nær lige så mange produkter, som du måske havde en formodning om.

Som sagt er mit tilbud et forslag på hvad jeg ca. tager for at designe en webshop som din webshop.

Nu ved jeg ikke hvor meget du ved om Identitet, design, struktur, brugervenlighed, strømlinethed, konvertering etc.

NB: DTP har på ingen måder noget som helst at gøre med en webdesigner/grafisk designer at gøre. DTP'er er oftest en der kun arbejder på trykkerier eller avishuse og udelukkende arbejder med trykte medier.

Desuden:

Kategoriseres som Produktkatelog:
http://www.miraca.dk/Tyverialarmer

Kategoriseres som Produktvisning:
http://www.miraca.dk/Tyverialarmer/alarm-villepakke-dansk-menu-dk080

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:13

Jeg tror ikke vi er enige om hvad design omfatter... Og fred være med det! - Det behøver vi jo heller ikke at være.

Generelt: I mine øjne er man ikke 270,- kr. i timen værd, hvis man skal bruge 2 timer på at opsætte en 'Om os' side. - Det er dog 1/4 normal arbejdsdag.

Jeg holder mig til de bud jeg har fået i PB. - De ser også ud til at koncentrere sig om det jeg vil have lavet.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 21:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Carsten Kvist:
Generelt: I mine øjne er man ikke 270,- kr. i timen værd, hvis man skal bruge 2 timer på at opsætte en 'Om os' side. - Det er dog 1/4 normal arbejdsdag.

Carsten du bliver ved med at gå ud fra tingene kun kan gøres på en måde, og bedømmer så tiden ud fra det. Du bliver nødt til at acceptere tingene kan gøres på flere, mere eller mindre, fede måder. Det kan være "Om os" har et specialdesignet danmarkskort, med grafik der passer til firmaets logo, eller et eller andet candy der gør siden langt mere lækker end standardopsætningen med noget tekst og billeder af ejerne :-)

Det er jo ting der skal laves fra bunden, og det tager tid. Til gengæld bliver det en del federe end en standardside med nogle tekster og et par billeder der er højrestilet eller opsat i tabeller.

Det er fint du har fået nogle PB´er som du kan bruge, men det er ærgerligt du bliver ved med at være helt uforstående overfor at bestemte undersider på et site, fint kan designes på fede måder med specialdesign tilpasset den specifikke underside. Nils gav tilbud på en BMW, men du har nærmere brug for en lille Nissan, det er der intet galt i, men det betyder jo ikke BMW´en er dårlig eller prissat for dyrt, blot at Nissan´en passer til dit behov.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:26

Du har sikkert ret. Lad os bare nå frem til, at jeg synes dispositionen af tidsforbruget er forkert. - Det mener jeg ikke det bliver en Nissan af!

Jeg mener stadig ikke at den person der skal lave mit CSS er den der skal bestemme om der skal være et danmarkskort på min 'Om os' side... Det er to vidt forskellige arbejdsopgaver.

Og det var ham der kunne lave CSS'et jeg leder efter, men er blevet tilbudt alt muligt andet her.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:28

Carsten Kvist:
Og det var ham der kunne lave CSS'et jeg leder efter, men er blevet tilbudt alt muligt andet her.

Som jeg forstår det skal du have lavet en presta shop eller har jeg fået det helt forket ind?

/allan

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:32

DesignYOU:

Carsten Kvist:

Som jeg forstår det skal du have lavet en presta shop eller har jeg fået det helt forket ind?

/allan

Min shop fungere og konvertere fint. Men jeg vil gerne flytte den til PrestaShop. - De har nogle backend-muligheder som jeg ikke har nu.
Derfor drejer det sig om, som jeg skrev i første indlæg, at lave en Prestashop der minder om den jeg har. - Jeg er klar over, at de sidste 5% sikkert bliver svære at ramme, og det er sådan set også i orden.
Det er DET der er opgaven. - Derfor skal der ikke laves overvejelser om 'Om os' sider og hvad ved jeg. Der skal i bund og grund laves et CSS.
Jeg har fået nogle bud pr. PB, men hvis du har et bud, så endelig bare skriv.
Side 2 ud af 3 (21 indlæg)