Hej Carsten,
Ofte når du køber et Tema, er de ofte fyldt med alt mulig unødvændigt gøjl, der gør det ubrugervenligt for slutbrugeren.
- Det er ofte svært for slutbrugeren (dig), at navigere rundt, finde ud af at rette og tilpasse i temaet.
Derfor kan jeg anbefale at få designet et unikt og fra bunden hjemmeside såvel som webshop.
Jeg har lavet et hurtigt estimat over de mest nødvendige ting, der skal designes til en webshop.
Du kan se estimatet her:

Min timepris er 270,00/time og for det får du som sagt en unikt designet webshop (Tilbuddet er dog uden udvikling/programmering)
Dine fordele ved et unikt design:
- Større tryghed blandt dine besøgende
- Designet bliver unikt i modsætning til et tema, der måske ofte er købt for mange gange før!
- Du får større sandsynlighed for at de besøgende, rent faktisk vil købe dine produkter.
- Med onestep-checkout, får dine besøgende næmmere overblik, og betalingen går hurtigere, samt at dine besøgende ikke går væk/afslutter tidligere igennem betalingsforløbet.
- Designet vil følge de gængse standarder, det vil være et "up-2-date design".
- Større fokus på rigtig konvertering, målrettet din målgruppe.
At invistere min. 7.000 for et unikt design på en webshop, lyder måske dyrt i dine øjne. Men det er et engangsbeløb, og iht. at du har større chance for at tjene dem hjem igen, er værd at overveje!
Derudover kunne jeg blive ved med mange flere fordele, frem for ulememper ved at købe et template,
Jeg håber du vil overveje mine pointer - og så fordelene i stedet for begrænsningerne og ulemper.
I hvertfald må du have en dejlig weekend, og ser frem til at høre fra dig.
Venlig hilsen
Nils