Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til selv at designe telefon covers.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har lige bestilt udstyr hjem, hvilket gør det muligt at printe på noget transparent folie, og derved overføre et billede eller lignende til et mobil-cover, ved hjælp af vakum og varme. Egentlig er det købt fordi jeg synes det kunne være sjovt at have den slags udstyr, men på længere sigt vil jeg selvfølgelig gerne prøve om det er noget man kunne tjene lidt penge på ved siden af skolen. 

Mit problem er lidt at den slags jo kræver en hjemmeside, i hvert fald hvis det skal foregå som en online webshop, og det var min tanke. Så grunden til dette indlæg er at jeg håber lidt at der sidder et par kloge folk, som kan fortælle mig hvad jeg cirka skal regne med, at smide i at få lavet en hjemmeside. Jeg tænker lidt at siden skal laves som en webshop, hvor man kan uploade sit billede som man ønsker at få på coveret, tilpasse det osv., hvorefter man kan gå videre til betalingsdelen. 

For at i har en chance for at forstå hvad jeg mener, har jeg fundet et link til noget i stilen af hvad jeg forstiller mig; http://caseapp.de/erstelle-deine-eigene-iphone-5-hulle/ 

Mvh,

Kasper Hjorth

Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:37

Hej Kasper,

Det lyder fantastisk!

Jeg har lige brug for din hjælp: jeg startet for halvanden år siden det sammen projekt som dig, men uden udstyr, og jeg mangler det.

Kan vi snakke lidt sammen om dette?

Mvh.

Oscar de Pablo

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 11:46

Hej Kasper,

Du skal virkeligt sælge meget for at få det til at løbe rundt.

Prøv evt at forhør dig hos www.printmycover.dk måske de kan give dig lidt tricks :-)

Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:52

Hej Casper, Det er rigtigt som du siger, man skal sælge mange af dem. Men også har et godt forretnings plan, en god strategi, osv.

Kasper jeg vil hjælpe med dette, jeg mangler udstyr og har allerede mange kunder, derfor beder jeg om snakke sammen.

Mvh.

Oscar

Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 105
Fra  FirmagaveXperten Skrevet kl. 22:19

Hej Kasper,

Vil du vende tilbage med dit telefonnummer på info@firmagavexperten.dk. Så vil jeg kontakte dig. Jeg tror muligvis jeg har noget spændende jeg kan tilbyde, som vi kan tale om.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 00:44

hej Kasper,
jeg har allerede en virksomhed som kører på samme koncept som dig. Dog mangler min webshop stadig at blive finpudset og billedemateriale. Af hvad jeg har lade mig fortælle, så er systemet, så du kan designe covers på webshoppen, ikke helt billigt. Derfor kunne en fordel være, at starte op således, at din webshop bare er en website, hvor de skal bestille igennem mail. Dette gør projektet en del mere omkostningsfrit og nemmere at administrere i starten.

Jeg vil dog sige, at det er et svært marked at komme ind på, da der er mange som laver det samme, men held og lykke :)  

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 04:43
Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 105
Fra  FirmagaveXperten Skrevet kl. 11:41

Hej Kasper, jeg har tidligere sendt dig en privat besked over Amino, som du muligvis ikke har set. Jeg vil rigtig gerne tale med dig vedr. Din foretning med folie. Vil du kontakte mig på 5614 3132
Mvh. Henrik

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)