Godaften Der er sikkert et simpelt svar på det, som jeg dog ikke selv kan regne ud. For hver gang jeg skal se en ændring ude på nettet som jeg har lavet i Wordpress, skal jeg ind og rydde mine browser data. Der må være en måde at undgå dette på, for ellers bliver det nogle lange dage med at bygge et website op. Gode bud modtages med kyshånd. |
Wordpress udfordring: skal rydde browser data hver gang jeg vil se opdateret indhold
- 1
Det kunne godt lyde, som om du har aktiveret et caching plugin på dit WordPress site. Hvis det deaktiveres, mens du bygger, vil du ikke skulle cleare cachen i din browser for at se ændringer. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Det er så anden gang idag du hjælper mig. Sover du aldrig, John? Sweet dreams - og tak... |
Er ikke helt sikker men menere altså, hvis du er ved en host ligsom meebox.dk så er det noget du skal slå fra under dit cpanel. |
Jo, der soves ind imellem. :-) Slår du det caching plugin fra, mens du bygger, vil du bedre kunne arbejde med layout m.m. God fornøjelse. :-) |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hjælper det ikke, at du bare trykker CTRL+F5 ? På Windows. |