Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress udfordring: skal rydde browser data hver gang jeg vil se opdateret indhold

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften

Der er sikkert et simpelt svar på det, som jeg dog ikke selv kan regne ud. For hver gang jeg skal se en ændring ude på nettet som jeg har lavet i Wordpress, skal jeg ind og rydde mine browser data. Der må være en måde at undgå dette på, for ellers bliver det nogle lange dage med at bygge et website op. 

Gode bud modtages med kyshånd.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:51
Godaften.
Det kunne godt lyde, som om du har aktiveret et caching plugin på dit WordPress site.
Hvis det deaktiveres, mens du bygger, vil du ikke skulle cleare cachen i din browser for at se ændringer.
Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 22:59

John Nielsen:
Godaften.
Det kunne godt lyde, som om du har aktiveret et caching plugin på dit WordPress site.
Hvis det deaktiveres, mens du bygger, vil du ikke skulle cleare cachen i din browser for at se ændringer.
Dbh. John

Det er så anden gang idag du hjælper mig. Sover du aldrig, John? Wink Jeg har gansket vist WP Super Cache plugin, men nu er det sengetid, så jeg vil starte på en frisk imorgen tidlig med at gå indstillingerne i plugin´et igennem.

Sweet dreams - og tak...Yes

Fra vils
Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:59

Er ikke helt sikker men menere altså, hvis du er ved en host ligsom meebox.dk så er det noget du skal slå fra under dit cpanel.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
J. Nordentoft:

Det er så anden gang idag du hjælper mig. Sover du aldrig, John? Wink Jeg har gansket vist WP Super Cache plugin, men nu er det sengetid, så jeg vil starte på en frisk imorgen tidlig med at gå indstillingerne i plugin´et igennem.

Sweet dreams - og tak...Yes

Jo, der soves ind imellem. :-)
Slår du det caching plugin fra, mens du bygger, vil du bedre kunne arbejde med layout m.m.
God fornøjelse. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 23:15

Hjælper det ikke, at du bare trykker CTRL+F5 ? På Windows.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)