Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en anbefaling en online markedsføringskonsulent/firma.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Fra  www.nuuru.com Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ejer smykkebutikken www.nuuru.com og vil høre om der er nogle derude der kan anbefale en stærk og afprøvet markedsførsingskonsulent/firma der kan hjælpe med at øge omsætningen i butikken. Her søger jeg hverken en Adwords eller SEO konsulent men en der f.eks. kan rådgive omkring hvordan man bedst kan benytte forsiden til at øge salg, samt rådgivning om diverse tiltag f.eks. konkurrencer, tilbud osv for at få det mest ud af målgruppen.

Det kunne være rigtig fedt hvis der er en af jer der har brugt en der også har skabt gode resultater for jer.

På forhånd tusinde tak.
De bedste hilsner.
Wilfred Gachau

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 300
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 12:43

Wilfred Gachau:

Jeg ejer smykkebutikken www.nuuru.com og vil høre om der er nogle derude der kan anbefale en stærk og afprøvet markedsførsingskonsulent/firma der kan hjælpe med at øge omsætningen i butikken. Her søger jeg hverken en Adwords eller SEO konsulent men en der f.eks. kan rådgive omkring hvordan man bedst kan benytte forsiden til at øge salg, samt rådgivning om diverse tiltag f.eks. konkurrencer, tilbud osv for at få det mest ud af målgruppen.

Det kunne være rigtig fedt hvis der er en af jer der har brugt en der også har skabt gode resultater for jer.

På forhånd tusinde tak.
De bedste hilsner.
Wilfred Gachau

Kære Wilfred. Arbejder med rådgivning af iværksættere der står i din situation. Sig til hvis du er interesseret i at vide mere.
Du kan læse mere om undertegnede på www.jonathanloew.dk

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Fra Århus
Tilmeldt 5. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har selv tidligere arbejdet med Compell (http://www.compell.dk/). De har en del online kunder, som de har haft ret stor succes med (f.eks. Perchs samt Uhrskov). 

Ved dog ikke helt om det er hvad du søger, men det er da forsøget værd.

/M

Fra København
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  www.nuuru.com Skrevet kl. 12:31

Hej Henrik.

Ja, jeg er interreseret i at vide mere. Og også hvor meget det koster...:-)

På forhånd tak.

De bedste hilsner.

Wilfred Gachau

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 300
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 13:07

Wilfred Gachau:

Hej Henrik.

Ja, jeg er interreseret i at vide mere. Og også hvor meget det koster...:-)

På forhånd tak.

De bedste hilsner.

Wilfred Gachau

Kære Wilfred. Mener du mon mig? Ingen i tråden hedder Henrik. Jeg hedder selv Jonathan :-) Hvis det er undertegnede, så mail mig meget gerne på post @ jonathanloew . dk

Så kan vi drøfte videre der :-)

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Fra København
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  www.nuuru.com Skrevet kl. 12:42

Hej Malene.

Tusinde tak for din anbefaling. Er det nogle du før har brugt til en online butik?

Dbh

Wilfred

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Marketing Konsulent Skrevet kl. 17:39

Hej Wilfred,

Du må meget gerne tage et kig på min site; dennislyngenielsen.dk Jeg er ved at starte min egen lille konsulent virksomhed op med praktisk marketing til nystartede og mindre virksomheder. Da jeg er i opstartsfasen så er jeg billig (timepris 300-500 ex moms alt efter opgave) og hvis jeg må bruge dig som reference bagefter så finder vi et pris niveau som vi begge kan være med på :-).

Jeg har 15+ års erfaring med praktisk markedsføring, bl.a som Nordisk Marketingchef i et større IT firma og har prøvet kræfter med rigtig mange typer af marketingaktiviteter. Jeg har her igennem fået en god ide om hvad der virker og hvad der ikke virker.

Du er velkommen til at kontakte mig for mere information

mvh

Dennis Lynge Nielsen (mobil: 2381 2995)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)