Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af makeup - hvilken grossist?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jul 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er

Jeg er på udkig efter en eller flere troværdige make-up-grossister/leverandører med bredt udvalg i forbindelse med mulig opstart af ny dansk webshop. PT er jeg i undersøgelsesfasen, hvor det at finde en god grossist er altafgørende for, om jeg kommer i gang - selve shoppen er egentlig klar til launch. Min passion ligger i driften af webshop og design af samme samt kundekontakt, hvorfor jeg desværre må erkende, at jeg kommer lidt til kort mht. til indkøb af det essentielle; nemlig varelageret.

Jeg har ikke haft meget held med at finde noget på Google. Jeg har fra flere sider ladet mig fortælle, at jeg skulle kigge i retning af Polen grundet lavere priser – dette med lige så lidt held. Der findes en del i UK, men det er godt nok nogle priser, der ikke tiltaler mig.

Jeg vil forhandle mærker som L'Oreal, Lancôme, Givenchy, Helena Rubinstein m.fl.

Er der nogen, der kan pege mig i retning af noget her? Alle forslag modtages med kyshånd :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12888
Skrevet kl. 17:26

FGran:
Jeg vil forhandle mærker som L'Oreal, Lancôme, Givenchy, Helena Rubinstein m.fl.

Et godt råd - glem det!  De er absolut ikke interesseret i at en eller anden lille netshop skal devaluere deres brand.

Ravn

Tilmeldt 31. Jul 13
Skrevet kl. 13:29

Tak for rådet, men jeg er uenig. Jeg er ikke på udkig efter leverancer direkte fra eksempelvis L'Oreal, Givenchy osv., og det er skam muligt at få fat i varerne gennem grossister, om man er "en eller anden lille netshop" eller ej, så længe du betaler prisen for varerne.

Jeg leder stadig efter lidt vejvisning til den rette grossist :)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 14:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Google er din ven....... det tog sådan ca. 2 minutter at finde

L'Oréal Denmark -Headquarters Stationsparken 37 - 2600 GLOSTRUP

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12888
Skrevet kl. 17:38

FGran:
Tak for rådet, men jeg er uenig. Jeg er ikke på udkig efter leverancer direkte fra eksempelvis L'Oreal, Givenchy osv

Tro mig men de store firmaer vil gøre alt hvad de kan for at stoppe dig. 

Tilmeldt 31. Jul 13
Skrevet kl. 13:52

Tak. Jeg kender betingelserne. Det er ikke det, jeg spørger efter her.

Tilmeldt 31. Jul 13
Skrevet kl. 09:52

Hej Fru Hartmann,

Som skrevet i mit første indlæg, er jeg på udkig efter grossister/leverandører - ikke producenternes hovedsæde. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:58

FGran:

Hej Fru Hartmann,

Som skrevet i mit første indlæg, er jeg på udkig efter grossister/leverandører - ikke producenternes hovedsæde. 

De kan henvise dig til grossister.. :) 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)