Jeg er på udkig efter en eller flere troværdige make-up-grossister/leverandører med bredt udvalg i forbindelse med mulig opstart af ny dansk webshop. PT er jeg i undersøgelsesfasen, hvor det at finde en god grossist er altafgørende for, om jeg kommer i gang - selve shoppen er egentlig klar til launch. Min passion ligger i driften af webshop og design af samme samt kundekontakt, hvorfor jeg desværre må erkende, at jeg kommer lidt til kort mht. til indkøb af det essentielle; nemlig varelageret.
Jeg har ikke haft meget held med at finde noget på Google. Jeg har fra flere sider ladet mig fortælle, at jeg skulle kigge i retning af Polen grundet lavere priser – dette med lige så lidt held. Der findes en del i UK, men det er godt nok nogle priser, der ikke tiltaler mig.
Jeg vil forhandle mærker som L'Oreal, Lancôme, Givenchy, Helena Rubinstein m.fl.
Er der nogen, der kan pege mig i retning af noget her? Alle forslag modtages med kyshånd :)
Tak for rådet, men jeg er uenig. Jeg er ikke på udkig efter leverancer direkte fra eksempelvis L'Oreal, Givenchy osv., og det er skam muligt at få fat i varerne gennem grossister, om man er "en eller anden lille netshop" eller ej, så længe du betaler prisen for varerne.
Jeg leder stadig efter lidt vejvisning til den rette grossist :)