I forbindelse med bestilling af varer fra min grossist, kan jeg konkludere at jeg bruger ALT for meget tid på manuel indtastningsarbejde ifm. at lave fakturerer. Det forholder sig således at grossisten IKKE vil udlevere en kommasepereret fil - de kan ikke give en begrundelse for dette. Men til trods for dette, vil jeg undersøge om jeg selv har mulighed for at lave et udtræk af deres data, fra deres webside. (og jo, alle andre større grossister har disse filer liggende - men deres priser/rabatter er bare langt fra så gode som her) Til denne opgave skal jeg bruge en IT-kspert inden for websider, som der kan lavet et script som kan "udtage" - El-nummer (kommer frem når man holder musen over "kat. nr." - Vare-overteksten model - prisen grossistens hjemmeside er www.greenline.dk Jeg forestiller mig at scriptet gemmer data´ene i en kommamsepereret fil. Jeg vil gerne høre om det kan lade sig gøre at lave et script, samt hvad prisen for dette vil være? |
Hej StenKrog,
Smid mig en mail på kontakt@better-web.dk, så vil jeg meget gerne give dig et tilbud.
God morgen herfra :-)