Hej Jeg bruger Danløn i forbindelse med udarbejdelse af løn i et vikarbureau. Og det irriterer mig grænseløst at deres medarbejderoversigt bare er en lang rullemenu?, og når man har 50-60 ansatte, så er irriterende at der ikke blot er et lille søgefelt i toppen, hvor man kan skrive medarbejderens navn og så finde dem nemt og enkelt der. Nu ved jeg ikke om det er en absurd dyr tilføjelse, men jeg skrev ind til dem, og foreslog en søgefunktion, og fik svaret "Det er der ingen planer om at ændre på pt." Jeg må indrømme jeg fatter det ikke...det komplicerer jo på ingen måde selve systemet...tværtimod står de til at miste en kunde her snart. Jeg har kun brugt dem i snart 6-7 måneder, men jeg synes virkelig ikke der er gjort noget for at systemet er "glat" at komme rundt i. Et andet eksempel: Lige inden man bogfører, så laver man en kontrol, og der kommer nogle fejlmeddelelser, hvis man fx. har glemt at deaktivere en medarbejder, eller ikke har fået skrevet kontonumrene ind. Hvorfor laver man ikke sådan at man i kontrollisten kan klikke på fejlen, og så blive ledt hen til, hvor den kan rettes? Istedet skal man huske på hvilke medarbejdere det drejer sig om og så tilbage til den irriterende rullemenu, finde medarbejdere og så udbedre fejlen. Det foreslog jeg også at få ændret, men igen "Der er ikke planlagt nogen ændringer" Er der nogen herinde som har brugt Danløn igennem lang tid, som kan svare på om der reelt set sker noget udvikling. For mig virker det som om det drives uden visioner. mvh Simon |
jeg synes ikke det er så problematisk - men ja en søgning var da smart og ja klik på fejl og kom til den medarbejder man ikke har deaktiveret osv
Jeg synes omvendt ikke det er så vanskeligt som du gør det til, først og fremmest er systemet jo let ved at man aktiverer medabejder og de står jo også alfabetisk i rufllemenuen, så det er jo ikke så svært at finde dem synes jeg. Multidata/bluegarden er givet lettere men jeg kender få systemer som er indrettet så alle altid er glade - Dine punkter gir fornuft, men jeg synes ikke det er en død vandrotte