Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør jeg for at finde områder med meget lidt konkurrence

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg kunne godt tænke mig at lede lidt på markedet, med hvad der er lidt og meget konkurence i. Men jeg ved ikke hvordan jeg lige får det undersøgt på en gennemresearched måde og hvordan jeg i det hele taget skal gøre det. Jeg har planer om at det skal være noget med salg over nettet. Ikke noget ala Just-Eat nærmere noget som en webshop. Hvordan får jeg undersøgt markedet på bedst mulig vis.

Håber i vil hjælpe mig

Kan i ha' det godt

Hilsen Mathias
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:21

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:54

Det er ret let at pege på områder som er ganske godt dækket ind og derfor med megen konkurrence. Iphone gadgets/covers, en del tøj/caps osv

Mange af de ting er lette at konstatere konkurrence på. Du skal regne med, at de områder der er relativt lette at starte op inden for - og relativt let kan finansieres, kan dropshippes og ikke kræver større lagerplads - er de mest konkurrence ramte.

Resten er bare at bruge din fantasi, og så som nævnt google de ting og se hvad der dukker op af konkurrenter og hvad deres priser er.

Regn med at uanset hvad, så koster det mere end du tror at starte en webshop eller hvad som helst andet selvstændigt op, hvis det skal ha en seriøsitet så du kan leve af det efter få år - så kør på med uddannelse og eller arbejde, så du skaber et grundlag først, ellers strander du for hurtigt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)