Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min Wordpress side melder fatal fejl, hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Mit site mustsee.dk viser denne fejl-tekst, når jeg vil ind på siden, hvor man logger på i wprdpress:

Fatal error: Cannot redeclare _setup_segments() (previously declared in /var/www/mustsee.dk/public_html/wp-content/plugins/count-per-day/geoip/geoip.inc:259) in /var/www/mustsee.dk/public_html/wp-content/plugins/wp-insert/includes/common/geoip/geoip.inc on line 377

Hvad betyder denne fejl, og hvordan retter jeg den?
Siden vises fint nok, når jeg ikke er logget ind på mit wordpress panel, men når jeg vil ind på log ind siden, melder den ovenstående fejl....


Håber nogle kan hjælpe.

Mvh
Henrik

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hvis du har en backup af siden, kan du logge på via FTP, finde den pågældende fil, slette den og uploade filen fra din backup, ellers ved jeg ikke rigtigt hvad du skal gøre.... Du kan måske downloade pluginet og uploade filen via FTP (og slette den gamle). Men tag lige en backup først :)

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jep, du bliver nødt til at bruge FTP, eller dit webhotels filmanager, hvis det har sådan en. Du kan også slette hele mappen "wp-insert" under "/wp-content/plugins", og geninstallere pluginnet, hvis du ikke har en backup, eller det ikke virker.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en akut service hvor jeg løser den slags problemer - se eventuelt her http://www.modified.dk/akut_hjaelp.pro - Læs venligst siden inden i ringer - det er ikke gratis at ringe midt i en film, men jeg smider så også alt jeg har i hænderne :)

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

der er en fejl i det plugin der hedder Count per day

deaktiver det eller slet det via ftp så virker dit site igen

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 3
Fra  M. Multimedia Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Slet bare pluginnet: Count Per Day via din FTP.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sgu fedt der er så mange kloge hoveder herinde, når nu jeg selv ikke er en haj til det tekniske!.

Det hjalp at slette Count per day, som der blev foreslået.

Mange tak for jeres svar og hjælp alle sammen!



 

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)