Jeg har gennem noget tid syet forskelligt børnetøj, som jeg har foræret til venner og bekendte. Nu er jeg nået til, at jeg gerne vil sælge noget af det - kun som hobby og fordi jeg synes det er sjovt. Jeg kommer ikke til at kunne tjene noget på det, men det er så heller ikke målet.
Nu har jeg brug for lidt hjælp til at komme videre.
først og fremmest skal du tænkte på hvis du tjener mere en 50,000 på 12 måneder skal du moms registres. men du skal huske hvis du ikke oprette virksomhed skal du lave en faktura med din navn adresse og cpr nummer og tlf nr og alt det normale som en faktura skal have
var lidt hurtigt på farten kunne jeg godt se for at få vist din side skal du måske skrive lidt seo på din hjemmeside af en art der er masser af læse stof om sådan noget her inde
Nederst er hvordan din side er ud på min browser. alt til højre er helt tomt. Selv forventer jeg mere infomation på produkterne da det ligner en shop hvor man kan klikke på produkteret med mere info. Tænker du med fordel kan bygge det som en shop med hele den opsætning som en shop har.
Eneste udgift til denne løsning er de ca 250 kr.(45$) for themet og 395 kr. i oprettelse af ewire light. (PayPal er gratis).
Hvis du ikke kan installere Opencart, themet m.m. selv, kan du bestille mig eller en anden her fra amino til at installere det for en timepris.
Tak for dit indlæg. Jeg var faktisk ikke klar over denne mulighed. Jeg tror dog, at hvis jeg skal have en "rigtig webshop" som du nævner, så skal jeg tage en beslutning og gå all-in. Og så vælge at lave en webshop hvor jeg også sælger andet børnetøj. Samtidig skal det så være for at drive det som en virksomhed og ikke kun for sjov, som det er nu.
Nederst er hvordan din side er ud på min browser. alt til højre er helt tomt. Selv forventer jeg mere infomation på produkterne da det ligner en shop hvor man kan klikke på produkteret med mere info. Tænker du med fordel kan bygge det som en shop med hele den opsætning som en shop har.
Det var lidt herfra
Mange tak for feedback.
Ja, det ser noget tomt ud til højre. Måske skal jeg lave siden lidt bredere - 800X600 tiden er jo forbi :-)
Jeg har selv tænkt tanken med at oprette en specifik side til hvert produkt med mere info, så det ligner mere en rigtig shop. Men tror du det vil gøre en forskel? Jeg er lidt bange for, at folk kun når at se, at der ikke er en varekurv og så klikker de videre :-(
Med både PayPal og ewire kan du lave en e-mail med et link, hvor kunden kan betale med kort.
Det må jeg kigge nærmere på. Jeg vidste ikke, at man kunne sende et link. Hvilket system vil du anbefale? Paypal eller ewire? Eller skal man tilbyde muligheden for begge?