Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på despec?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Er i gang med start af virksomhed, men leder efter en dropshipper af Mobil tilbehør.

Har fundet despec som jeg syntes har nogle interessante produkter som jeg er meget interesseret i.

Skrev til dem ang. en prisliste, hvor jeg fik svaret, at jeg skulle være oprettet som forhandler hos dem for at se prislisten.

Men syntes det lidt latterligt, for hvis deres priser ikke matcher mine ønsker, vil jeg jo naturligvis finde noget andet og ikke være forhandler hos dem?

Så ville høre om nogle er jer skulle have noget feedback på dem, mht. priser, leveringstid, kontakt?

VH.

MadsAno

Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg sys bestemt ik det er latterligt jeg Sys det er bedre end dem som alt og alle har adgang til det mere prof. at de skal ha dig ind i deres system og at du skal være registeret som virksomhed dette vil give dem bedre overblik over dig og jeres sammenarbejde 

er selv spændt på hvad deres produkter koster. 

men som du selv skriver er du ik tilfreds så bare annuller dig som  forhandler derinde efterfølgende  

Tilmeldt 8. May 13
Skrevet kl. 17:58

Kan så fortælle nu, at jeg personligt ikke ser dem som en særlig god samarbejdspartner, prismæssigt set.

Tilmeldt 6. May 14
Skrevet kl. 18:02

kan du oplyse nogle priser på nogle af følgende hvis du vil mange tak 

headset / høretelefoner 

covers/ powercovers

protector til mobil skærme 

skins til laptop/ playstation

eventuelt usb stiks/ eksterne harddiske 

powerbanks 

tasker til pc og tablets 

Tilmeldt 6. May 14
Skrevet kl. 18:03

bare for at se om det bare er til at droppe 

på forhånd tak 

Tilmeldt 8. May 13
Skrevet kl. 18:03

Desværre, det imod deres samarbejdsregler. Som du sagde, bliv partner og hvis ikke priserne passer dig, så meld dig ud igen.

Tilmeldt 6. May 14
Skrevet kl. 18:07

gider ik spilde en  masse penge på webhotel og tid på at oprettet cvr for at finde ud af jeg spildet lidt over 1000 kr :D

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)