"Problemet" ligger i at jeg skal have udarbejdet en custom webshop, som skal give brugerne mulighed for at købe kort, som de sender til deres facebook venner. Disse kort skal kunne ændres i, af brugerne, dvs de skal kunne skrive deres egen tekst på kortene.
Samtidig er jeg ved at få udviklet en facebook app, som vil sende greetings på venners fødselsdag. Den app, skal også samarbejde med webshoppen, da facebook kun tillader at gemme venne oplysninger i op til 60 dage. Derfor skal webshoppen gemme oplysningerne, sende notificationer via email fx som så henviser til appen.
Hvis jeg bruger et template, skal der tilkøbes en masse forskellige ting til templaten, og muligvis også tilkøbe den forbindelse der skal være mellem webshoppen og appen, for at det virker som jeg ønsker.
Derfor har jeg kontakt med en gut i Indien..... Som vil kunne gøre de her ting, billigt. Men han rekumendere så ikke at bruge templates, da de er begrænset og han har mulighed for at tilbyde at udarbejde en webshop, med tilhørende facebook app, samt custom text på kort, til omkring 8000,-
Derfor har jeg brugt en del tid på at finde ud af hvad en webshop skulle indeholde og hvordan SEO og Convertion rates, skal bruges.
Jeg må forhøre ham om, det er muligt at bruge en template i prestashop fx, som kan de ting jeg ønsker.
mange tak for jeres feedback allesammen. Jeg kan forstå at de blå farver ikke er IN overhovedet. Jeg valgte dem, fordi der er lavet studer som nævner at blå er den farve flest har som deres yndlingsfarve. Men selvfølgelig er det ikke ensbetydende med at en webshop skal bestå af denne farve, hvis den er for blindende.
Jeg må se om jeg kan komme frem til en bedre løsning.
Igen mange tak.
-Jesper