Hej Lars
Har følgende input, skrevet i bedste mening:
1. For små menupunkter.
2. Har svært ved at afkode hvad siden handler om, før jeg scroller ned (som nævnt af andet medlem).
3. Nyhedsbrevstilmelding i slider er en dårlig idé. Jeg er slet ikke klar til at skrive mig op så tidligt i processen. Derudover mangler der oplysninger om hvad jeg får ud af det og hvor tit i sender ud. Hvilken 'journey' er det lige jeg involverer mig i her? Tekst og tilmeldingsfelter står i hver sin ende af slidet, i Chrome på PC.
4. Der referes til 23 eksterne JavaScripts på forsiden. Jeg tror næppe de alle er i brug. Forsøg kun at henvise til dem som er i brug på hver side.
5. Jeres forside fylder 1.5 mb, det kunne godt optimeres.
6. De 3 følgende rubrikker med skybaggrunde er for ens og siger ikke rigtig noget om emneteksten deri (andet end den første).
7. Ingen produkter på forsiden, intet shop/produkt relateret. I stedet bruges der plads på at 'tigge' om instagram likes. Det går måske fint til tilbagevendende besøgende, men ikke førstegangsbesøgende. For mig er det ligegyldig støj.
8. What's up med 'Thy Love' ?! :-) Det virker helt ude af kontekst til en start.
9. Når jeg ligger et produkt i kurven er "succes" beskeden ude af kontekst og Add to basket knappen forsvinder da mine valg nulstilles. Ville også lave en visuel repræsentation nede ved knappen, at produktet var føjet til kurven.
10. Kurven burde automatisk opdatere priser af sig selv, når man ændrer på sin ordre. 'Update Cart' knapper fungerer sjældent godt for brugere (set ved flere brugertests).
11. Play it as it lays video: Kan igen ikke gennemskue hvad det drejer sig om. Har intet incitament til at starte den.
Jeg tænker at der kunne vindes en del på at gøre mere ud af at forklare konceptet og få nogle inspirationsprodukter på forsiden. Leg med det og bliv klogere :-)
Held og lykke med projektet.