Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på fashion-side

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg er igang med at hjaelpe en kammerat igang med at skabe hans eget mode-virksomhed.

Produkterne henvender sig til forbrugere der ønsker noget unikt, hoej kvalitet og som er traette af de mange mainstream og lav-kvalitets produkter der er paa markedet. Virksomheden har en unik historie og en noget anderledes tilgang til at fra markedsfoering til produktion.

Vi vil saette stor pris paa det, hvis nogle af jer dygtige folk ville bruge et par minutter paa at komme med lidt feedback til vores site. Det kan vaere om alt lige fra den tekniske del, til produkterne/historien.

Paa forhaand tak og ha en fantastisk soendag :)

http://elsk.com

Lars

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Skrevet kl. 10:25

Saa er indlaegget tilbage :) Nogen feedback?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:34

Jeg synes virkelig det er en genial flot hjemmeside, dog synes jeg den er forholdsvis forvirrende når man kommer ind på den. Det tog mig omkring 30-40 sek at afkode, hvad der egentlig foregik.

Oppe i menuen, synes jeg ikke bloggen skal være først - medmindre det her mere af en blog end en webshop. Se - jeg er stadig ikke helt sikker på, hvad hovedformålet med hjemmesiden er.

Blog indlæggene i bunden af forsiden er ikke lige lange.

Hvorfor er der en video i midten? Kunne være fedt, hvis man vidste hvad den video omhandler inden man trykker.

Men selve hjemmesiden og designet kan jeg virkelig godt lide. Har du stået for det? Jeg skal nemlig, have en person til at lave skin-design til noget software som bliver udviklet samt en hjemmeside.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Skrevet kl. 14:43

Tak for feedback KennM.

Vi proever faktisk at lave en hjemmeside hvor salget (naesten) er sekundaert. Vi vil gerne skabe en hjemmeside med kvalitets indhold og som kan fortaelle vores historie. Dernaest skal interessen saa vaekkes i produktet.

Det er ham der staar bag firmaet der har lavet hjemmesiden. Kan godt vaere han er interesseret i at lave lidt freelance ogsaa, saa hvis du er interesseret kan du tage fat i mig.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:47

Hej Lars,

Har prøvet at skrive en PM til dig, men der er ikke mulighed for det.. Åbner du op for det, så jeg kan skrive til dig?

Mvh
Kenn

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:34

Hej Lars

Har følgende input, skrevet i bedste mening:

1. For små menupunkter.

2. Har svært ved at afkode hvad siden handler om, før jeg scroller ned (som nævnt af andet medlem).

3. Nyhedsbrevstilmelding i slider er en dårlig idé. Jeg er slet ikke klar til at skrive mig op så tidligt i processen. Derudover mangler der oplysninger om hvad jeg får ud af det og hvor tit i sender ud. Hvilken 'journey' er det lige jeg involverer mig i her? Tekst og tilmeldingsfelter står i hver sin ende af slidet, i Chrome på PC.

4. Der referes til 23 eksterne JavaScripts på forsiden. Jeg tror næppe de alle er i brug. Forsøg kun at henvise til dem som er i brug på hver side.

5. Jeres forside fylder 1.5 mb, det kunne godt optimeres.

6. De 3 følgende rubrikker med skybaggrunde er for ens og siger ikke rigtig noget om emneteksten deri (andet end den første).

7. Ingen produkter på forsiden, intet shop/produkt relateret. I stedet bruges der plads på at 'tigge' om instagram likes. Det går måske fint til tilbagevendende besøgende, men ikke førstegangsbesøgende. For mig er det ligegyldig støj.

8. What's up med 'Thy Love' ?! :-) Det virker helt ude af kontekst til en start.

9. Når jeg ligger et produkt i kurven er "succes" beskeden ude af kontekst og Add to basket knappen forsvinder da mine valg nulstilles. Ville også lave en visuel repræsentation nede ved knappen, at produktet var føjet til kurven.

10. Kurven burde automatisk opdatere priser af sig selv, når man ændrer på sin ordre. 'Update Cart' knapper fungerer sjældent godt for brugere (set ved flere brugertests).

11. Play it as it lays video: Kan igen ikke gennemskue hvad det drejer sig om. Har intet incitament til at starte den.

Jeg tænker at der kunne vindes en del på at gøre mere ud af at forklare konceptet og få nogle inspirationsprodukter på forsiden. Leg med det og bliv klogere :-)

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:04

Jeg er helt enig med Martin.

Det er glimrende, at I prøver at gå andre veje, men det grundliggende skal stadig være på plads, og det er her, den er helt gal.

Kun fordi, jeg ved, at det er en webshop, begynder jeg at lede efter produkter, men hvis jeg ikke vidste det, var jeg skredet på stedet. Hvorfor har I ingen produkter på forsiden? Jeg gik ind for at putte en Elsk-T-shirt i kurven, men efter at have søgt og ledt, aner jeg faktisk stadig ikke, hvordan man køber en vare!

Der er masser af flotte finesser og detaljer, yes, men overordnet har I skudt en hvid pind efter alt, hvad der hedder grundliggende brugervenlighed - her tænker jeg på at guide køberne. Hvorfor?

Hvad formål tjener videoen på forsiden? Jeg nåede 30 sekunder ind, så stoppede jeg.

Hvis I får bragt det grundliggende ved webshops på plads, så har I en flot webshop, helt sikkert!

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Skrevet kl. 22:30

Hej Kenn,

Den er aaben nu! Beklager....havde ogsaa slaaet notifikationer fra, saa havde heller ikke set dit svar her. Kloge Lars!

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Skrevet kl. 13:22

Tusind tak til Martin og Poul.

Det er super feedback og dejlig brugbart/konstruktiv.

Vi har gang i en del forskellige tiltag der ender ud med et nyt site og udvikling paa markedsfoeringen og produkterne, samtidig med at vi er tro mod vores historie og det budskab vi gerne vil have ud.

Tak for hjaelpen Aminoer.

Hvis der er flere der har gode indspark, modtages de gerne.

Ps. Vi er ELSKcom paa sociale medier ;0)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)