Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

min første ordre til en firma i kina i lang tid

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

jeg skal have en maskine hjem fra kina, men jeg er meget i tvivl, for nogle år siden overførte jeg penge og så aldrig varen

de vil ikke godtage paypal som jeg ved er sikkert, men hva med escow fra alibaba hjemmeside er den 10% sikkert

jeg vil ikke are smide 15.000 væk

de siger at hvis jeg vil bruge kredit kort skal jeg købe på aliexpress istedet, men er det så 100% sikkert der

og hvad er der af andre muligheder, jeg vil ikke overfører pengene uden at vide noget en gang mere

please hjælp

thomas

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:17
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 10:22

Der er sikkert forskelle fra eksempelvis andre i eu, at man enten betaler via faktura eller direkte med kreditkort. Jeg ville mene at hvis man fra Kina ikke ville godtage paypal, som er sikkert. Så ville jeg ikke springe ud i det. Ikke nødvendigvis at man bliver snydt, men desværre fra Kina, skal man være meget OBS. Normalt som alt andet vil jeg sige, hvad sige din første mavefornemmelse? Også gå ud fra det.

Håber det lykkes.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:26

Der er intet problem, hvis du bruger Aliexpress' escrow service. Det vil ligesom alt andet blive en dispute, hvis der er uoverensstemmelser omkring handlen. Nuvel, du er godt sikret ift. at modtage varen, hvis du køber gennem aliexpress.

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 13:52

hejsa

ok, så tror jeg det bliver escow sevice fra aliexpress jeg vil bruge så jeg er sikker, men hvad gør man fremad rettet fordi jeg vil gerne op og aftage en del af dette produkt, men jeg vil heller ikke de have 50-75000 kroner ude, kan de også tage escow servicen der eller er det kun på aliexpres

hilsen

thomas

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:05

Hej, 

Jeg har nu handlet med virksomheder i Kina, i et stykke tid. Mange benytter ikke Paypal, og dét er der en god grund til; Kunderne kan trække pengene tilbage, efter de har overført dem - Dét skaber derfor problemer for virksomheden. Jeg har personligt selv spurgt to virksomheder om, hvorfor de ikke benyttede Paypal; Og dét er altså fordi, at kunderne kan trække pengene tilbage. 

Når jeg handler med virksomheder i Kina, benytter jeg T/T - T/T er ganske normal bankoverførsel, dét tager dog lidt tid, før de er hos virksomheden - Men ellers virker dét meget fint. Men når jeg har mulighed for dét, benytter jeg også Paypal, da virksomheden får pengene med det samme. 

Men jeg har kun én ting at sige til dig; Du kan sagtens benytte T/T (bankoverførsel) 

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 19:29

hejsa

kan bare huske for et par siden skulle jeg købe noget elektronik og jeg overførte pengene og derefter hørte jeg ikke mere og siden var lukket ned, derfor vil jeg ikke bare smide 15000 kr. væk denne her gang

thomas

Fra Århus
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 129
Fra  www.Trendfighter.dk Skrevet kl. 22:01

Jeg kan godt hjælpe dig gratis vi kan få sendt maskinen til dig og du betaler først når den er i dk du betaler selvfølgelig for alle omkostninger med hensyn til maskinen og fragt ligeså snart maskinen er i dk du kan kontakte mig gennem pb

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)