Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogle herinde, der arbejder med cremer og lotions ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Skibby
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 35
Fra  HBH-Art Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg søgte i forum, var de nyeste indlæg fra 2011, så måske lidt uaktuelle. Derfor skriver jeg et nyt.

Jeg er nysgerrig efter, og der er nogen, der forhandler cremer og lotions og måske er interesseret i noget samarbejde.

Gennem mange år har jeg lavet creme og lotion til eget forbrug, og har i perioder solgt af det og prøvet at lave en forretning på det. Problemet er at jeg går helt død på alle de regler, der er, når man forhandler den slags produkter. Til gengæld er jeg god til at fremstille cremerne.

Derfor søger jeg en, som måske er kommet igennem regel-junglen, og har brug for at få tilført forretningen nogle nye cremer.

Der er tale om creme og lotion af rene produkter uden nogen former for mineralske olier.

Er der nogen interesserede, hører jeg gerne fra jer.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 00:04

Hej :)

Jeg er i opbygning af virksomhed med blandt andet cremer og lotions. Dog er forskellen at det er på kendte brands og dit er produceret.

Så ved ikke hvor stor hjælp jeg kan være og egentlig slet ikke burde kommentere dette :) men valgte at gøre det alligevel.

Mvh Mark

Tilmeldt 27. Jul 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:22

Hej
Kan du ikke sende nogle prøver, for ved der kan sælges og hvad kunderne spørger efter. Har klinik den dag i dag og har arbejdet i branchen i over 15 år?

Fra 8361 Hasselager
Tilmeldt 11. Jul 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:22

Hej Helle

Hvis du får brug for leverandør af emballage til kosmetik, kan jeg muligtvis hjælpe med leverandør i Polen.

MVH

Emilia Hofman

emiliahofman@hotmail.com

Fra Skibby
Tilmeldt 10. Oct 12
Fra  HBH-Art Skrevet kl. 12:02

Mark:
Jeg er i opbygning af virksomhed med blandt andet cremer og lotions. Dog er forskellen at det er på kendte brands og dit er produceret.

Så ved ikke hvor stor hjælp jeg kan være og egentlig slet ikke burde kommentere dette :) men valgte at gøre det alligevel.

Mvh Mark

Hej Mark tak for dit svar alligevel. Måske skal der bare noget nytænkning til. Kendte brands sælger nærmest sig selv, men der kan vel også være en udfordring i at brande noget ukendt, hvis det er godt. Alt kendt har jo været ukendt engang ;-)

Egentlig er jeg kunstner, og da en veninde foreslog at vi arbejdede sammen om cremen besluttede vi at brande den i forbindelse med min kunst under navnet art-creme. Da jeg bl.a. maler dansere i røde kjoler gik det på noget med indre og ydre skønhed. Alt det var stort set på plads, da vi stødte på muren af regler, og ingen af os havde overskud til at forcere den.

Men hvis nogen, som allerede har styr på reglerne kan bruge mine produkter, vil jeg med glæde producere dem.

Hvad er det for mærker du vil sælge?

Mange hilsner Helle

Fra Skibby
Tilmeldt 10. Oct 12
Fra  HBH-Art Skrevet kl. 12:04

Maria Lassen:
Kan du ikke sende nogle prøver, for ved der kan sælges og hvad kunderne spørger efter. Har klinik den dag i dag og har arbejdet i branchen i over 15 år?

Hej Maria

Hvad er det for en klinik, du har, og er du inde i de regler, der skal til for at sælge cremer? Jeg vil gerne sende dig nogle prøver.

Mange hilsner Helle

Fra Skibby
Tilmeldt 10. Oct 12
Fra  HBH-Art Skrevet kl. 12:07

Emilia Hofman:
Hvis du får brug for leverandør af emballage til kosmetik, kan jeg muligtvis hjælpe med leverandør i Polen.

Hej Emilia

Det lyder godt. Hvis jeg får noget i gang, kan det absolut blive aktuelt, for emballage er nogen gange en svær størrelse. Har du nogle billeder, priser, hjemmeside eller noget?

Mange hilsner Helle

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 12:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helle Borg Hansen:
Men hvis nogen, som allerede har styr på reglerne kan bruge mine produkter, vil jeg med glæde producere dem.

Det er nu ikke så enkelt igen.

Kosmetikbekendtgørelsen er erstattet af et EU regulativ, en forordning og den trådte i kraft i juli 2013. Den forordning er blevet til for at beskytte forbrugerne, da mange køkkenbordproducenter ikke har den fornødne indsigt i tingene.

Uden at det skal misforstås, så kan man tage din egen sætning : Cremerne er uden mineralske olier....

Og hvad så? Der findes tusindevis andre farer i forbindelse med produktion og råvarer også med produktion af 100% naturlige råvarer.

Der hvor jeg vil hen er, du/I får meget mere ud af at sætte jer ind i tingene, forstå dem, og følge dem - så kan I ende op med et måske ganske glimrende produkt som I kan starte markedsføringen af og dermed måske opnå en succes.

Tag ikke mit indlæg negativt, men mere som et indspark i retning af at du/I skal være meget påpasselige :)

Fra Skibby
Tilmeldt 10. Oct 12
Fra  HBH-Art Skrevet kl. 13:45

Hej Jan

Nej jeg ved godt, det ikke er så enkelt, og det er klart, at der skal være en beskyttelse af kunderne. Jeg ved en masse om de produkter, jeg laver og hvilken indvirkning ingredienserne har på huden. Jeg har også helt styr på hygiejnen i fremstillingen. Desuden har jeg selv en meget sensitiv hud, og reagerer meget kraftigt på nogle parfumer ol. Derfor startede jeg med at lave mine egne cremer, så jeg ved, hvad der er i, og har aldrig reageret på noget af det, jeg har lavet.

Men det er helt klart ikke nok ifølge regulativerne. Der skal også en meget detaljeret deklaration mm. Og nu kan jeg forstå, at der er kommet endnu mere på siden juli i år.

Det er ikke sådan at jeg ikke vil overholde reglerne, men vil bare ikke bruge størstedelen af tiden på at læse paragraffer. Mine produkter skulle nok kunne klare reglerne, men hvis det er blevet sådan, at man slet ikke må hjemmefremstille cremer til salg, så er det en anden sag. Så kan det jo slet ikke lade sig gøre.

Men hvad hvis man laver en klub, med kunder som man sælger til? ved du om der er andre regler der?

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 14:06
Altomargan.dk - Jan:

Helle Borg Hansen:

Det er nu ikke så enkelt igen.

Kosmetikbekendtgørelsen er erstattet af et EU regulativ, en forordning og den trådte i kraft i juli 2013. Den forordning er blevet til for at beskytte forbrugerne, da mange køkkenbordproducenter ikke har den fornødne indsigt i tingene.

Uden at det skal misforstås, så kan man tage din egen sætning : Cremerne er uden mineralske olier....

Og hvad så? Der findes tusindevis andre farer i forbindelse med produktion og råvarer også med produktion af 100% naturlige råvarer.

Der hvor jeg vil hen er, du/I får meget mere ud af at sætte jer ind i tingene, forstå dem, og følge dem - så kan I ende op med et måske ganske glimrende produkt som I kan starte markedsføringen af og dermed måske opnå en succes.

Tag ikke mit indlæg negativt, men mere som et indspark i retning af at du/I skal være meget påpasselige :)

Har du et link man kan blive klogere på ?
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)