Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Youtube videoer og webshop - Gør det en forskel og hvad må jeg ?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Alex Westergaard:
Du må godt lave en unboxing/review video, hvad du laver på din YouTube kanal er fuldstændig op til dig så længe det ikke indeholder copyright materiale (Med mindre du har tilladelse af indehaver), Vold, Sexuelt indhold. Hvis det har interesse, så kan jeg også give dig nogle fif til brugen af YouTube. :)

Så jeg må gerne linke til min egen hjemmeside eller webshop ?

Jeg har først oprettet en "profil" på youtube igår, og har aldrig forsøgt mig med videoer. Så de par stykker der er lagt op, er lynhurtigt lavet og nogle spæde halvkvapset forsøg ;-) Så jeg aner intet om youtube (udover at jeg kan finde alverdens videoer der), så alle fifs og tips er velkomne ;-)

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:
Kontra selv at starte en kanal fra bunden tror jeg også som der bliver nævnt at det vil give langt mere at sende produkter ud til de større kanaler der fx laver unboxing film og har masser af følgere.

Hej Henrik,

Tak for svar. Jeg tror også at hvis det er for at få besøgende ind på min side, så er det nok langt bedre at sende produkter til nogle af de store "kanaler" / videoblogs osv. Men min tanke var at lave en kort video om alle produkterne - en ad gangen, linke eller uploade dem på min webshop, og derved "hjælpe" en køber med lettere at "se" produktet :-)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)