Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Youtube videoer og webshop - Gør det en forskel og hvad må jeg ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg driver bla. en webshop med salg af hårprodukter. Ville det gøre nogen forskel (ift. seo, google osv.) at have en "youtube-kanal", hvor jeg laver videoer med produkterne ? Min umiddelbare ide var blot at vise produktet, hvad der er i kassen osv. Lidt ala denne video:

Eller er det fløjtende ligegyldigt ?

Hvad må man egentlig i forhold til links og "reklamer" i sine videoer på youtube ? Er der regler for det ?

Mvh

Daniel // shopKONRAD

Fra Taastrup
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis jeg var dig, ville jeg sende nogle produkter ud til nogle youtubers med mange subscribers (folk der følger vedkommende på youtube), således at de kan anmelde produktet og præsentere det for en større mængde mennesker.

mvh

Nicky

Vil du gerne forbedre konverteringsraten på din webshop? Så besøg http://nickyjohn.dk/ og få en grundig gennemgang af din webshop.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Helt generelt er det en god idé at være aktiv på Googles forskellige services (Google+ og YouTube specielt) ift. søgemaskineoptimering. Du kan jo starte med at optage nogle små klip til din YouTube-kanal fx når du har fået nye lækre varer på lager, har en sjov kundehistorie at fortælle eller lign.

Nu kender jeg ikke lige dit marked med hårprodukter, men jeg kan ikke forestille mig at producenterne har noget imod, at du laver lidt reklame for deres produkter.

Hvis du vil prøve kræfter med video selv, så kan du læse denne guide med praktiske råd til hvad du skal have fokus på for at få et godt resultat.

mvh

Tobias Ehlig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Daniel! :)
Hvis jeg dig, ville jeg sende nogen produkter til "store" blogger på youtube fx. youtube.com/user/Stupidaagaards eller på facebook som https://www.facebook.com/pages/Frejas-blog/321104474684796?ref=ts&fref=ts ...

Jeg kan kun anbefale dig at reklamer for dine produkter på så mange sociale produkter, som hovedet muligt!!

/Steffen :)
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Måske du kan finde inspiration hos Slikhår, som laver videoer på Youtube med deres produkter. Her er deres youtube-kanal: Slikhaar TV.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra København
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Ehlig:
Nu kender jeg ikke lige dit marked med hårprodukter, men jeg kan ikke forestille mig at producenterne har noget imod, at du laver lidt reklame for deres produkter.

Hej Thomas. Nej, jeg tror bestemt heller ikke producenterne ville have noget imod det. Men det jeg mente var om jeg måtte skrive links til min egen shop, enten direkte på videoen eller i teksterne under videoen ? Eller om der er regler for "ingen reklame" osv. ? :-)

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Mark Nielsen:

Hej Daniel,

Måske du kan finde inspiration hos Slikhår, som laver videoer på Youtube med deres produkter. Her er deres youtube-kanal: Slikhaar TV.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Hej Simon,

Tak for svar. Den side kendte jeg ikke. Men det ser da ud til de har rimelig succes med små videoer. Dog mest frisurer og styling, og ikke så meget selve produkterne. Men flot "kanal" de har.

Mvh

Daniel

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må godt lave en unboxing/review video, hvad du laver på din YouTube kanal er fuldstændig op til dig så længe det ikke indeholder copyright materiale (Med mindre du har tilladelse af indehaver), Vold, Sexuelt indhold. Hvis det har interesse, så kan jeg også give dig nogle fif til brugen af YouTube. :)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontra selv at starte en kanal fra bunden tror jeg også som der bliver nævnt at det vil give langt mere at sende produkter ud til de større kanaler der fx laver unboxing film og har masser af følgere.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)