Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

5 tips til deltagerne i AffiliateDM (og andre med affiliate sites)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er et indlæg jeg virkelig kan bruge til noget også selvom jeg ikke selv deltager. Super med noget information på et niveau jeg kan følge med på. Takker mange gange.

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 05:38

Bo Gunnarson - GetWebbed.dk:
er det bedst at bruge google adsense eller hvor er det godt at komme ind henne og vælge programmer?

Altså jeg vil mene, at det nok er nemmere, eller måske i al fald hurtigere at komme til at tjene lidt penge på AdSense-reklamer, men tror ikke, at der er nogen tvivl om, at Affiliate-reklamer kan indtjene flere penge, hvis man gør det ordentligt. 

Hvis du skal finde Affiliateprogrammer, bør du helt klart gå ind på partner-ads.com, hvor Ken Schultz gør et rigtig godt stykke arbejde. Der er SÅ mange fede annoncører derinde. De sponsorerer i øvrigt dette års Affiliate DM.

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 23:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg har tjent de første 5-7 kr på klik :) så har jeg kun underskud på omkring 500 kr på http://SULivet.dk

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:45

God guide, hvis man skal have gang i sit site.

Personligt deltager jeg jo med min side om helse. Jeg troede ikke at det ville være en spændende niche, men jeg har allerede fået en god portion erfaring og interesse for det.

- Jeg har desuden åbnet op for gæsteindlæg på sidens blog, hvis det skulle have interesse. Jeg kvitterer med et par links mod din side.. :-)..

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 22:06

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 22:32

Marcus Forsberg:
I år har jeg valgt at deltage med GamerGuru.dk, hvor jeg skriver primært om gaming udstyr, guides indenfor emnet, laver diverse funktioner, for at få høstet nogle links hos større gaming blogs

Faldt lige over denne tråd, og kom i tanke om at jeg har en kammerat der for lidt tid siden fortalte mig at han læser med på din side og finder det utrolig brugbart - Good job! 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 09:34

Daniel Poulsen :

Faldt lige over denne tråd, og kom i tanke om at jeg har en kammerat der for lidt tid siden fortalte mig at han læser med på din side og finder det utrolig brugbart - Good job! 

Hils og sig tak! :) Altid lækkert at høre, at ens materiale er brugbart. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)