Ingen svar fra Amino supporten :(
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Kim
Skrevet
24-07-2013 kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa
Er jeg den eneste der oplever at Amino supporten ikke svarer mere når man skriver til dem ?
Jeg har skrevet 2 gange indenfor den sidste uge med samme problem, men intet hørt fra dem.
Best regards
|
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
24-07-2013 kl. 00:31
Jeg har oplevet, at der kan gå nogle dage, men der bliver svaret. Har nu ikke oplevet, at det har taget en uge.
|
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Kim
Skrevet
24-07-2013 kl. 00:33
Hej Poul
Nej, det har jeg heller ikke, jeg skrev allerede første gang i sidste uge til dem :(
Best regards
|
Tilmeldt 5. Jun 12
slettetbruger
Skrevet
24-07-2013 kl. 01:02
måske kan vi andre hjælpe lidt med det hvis det er noget du ikke kan finde på amino :D
|
Tilmeldt 31. May 11
Jesper
Skrevet
24-07-2013 kl. 02:29
Det har nok noget med at det er sommerferie periode.
|
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Simon Kragh
Skrevet
24-07-2013 kl. 03:46
Hvis det er noget andre brugere kan hjælpe med, vil jeg anbefale dig at lave et indlæg omkring dette.
Du får nok et hurtigere svar fra brugerne i forhold til support, især her i sommerferie perioden.
|
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Kim
Skrevet
24-07-2013 kl. 09:40
Hejsa
Jamen problemet er at når jeg vil indsende en artikel til Amino Buzz får jeg denne fejl:
Det ser ud til at enten er URLen forkert, eller i et forkert format. Sørg for at få skrevet den rigtige adresse ind i feltet.
Og det er uanset hvad jeg skriver i URL feltet, ved ikke om nogen af jer har en løsning på det ?
Best regards
|
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Hej Kim,
Lidt uden for tråden, men hvorfor skriver du hele tiden "Best regards" i et dansk forum?
Tror, at du vil få mere respons fra danskere, hvis du ikke lige pludseligt begyndte at skrive høflighedstermer på et fremmedsprog.
Hilsen, Robert
Best regards
|
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Kim
Skrevet
24-07-2013 kl. 19:01
Hej Robert
Jeg har været på Amino i en hel del år og altid skrevet sådan :)
Best regards
|
Tilmeldt 8. May 07
Remy
Fra
Remy
Skrevet
25-07-2013 kl. 00:55
De gange jeg har skrevet til dem svare de hurtigt efter. Måske mailen er blevet væk. Prøv at send den igen.
|