Hvad skal jeg bruge en økonomiperson til når der er så mange dejlige mennesker på Amino der gerne vil hjælpe :)
Hvis personen skal hente bilen på firmaet for at køre på arbejde, må han så ikke engang imellem tage den hjem hvis det er mere praktisk for hans rute eller hvis bilen er +moms så må den jo ikke bruges privat men ligesom håndværkere og lign må man jo gerne tage bilen med hjem hvis du skal bruge den til at møde i den anden retning ved en kunde? |
Guldklumper.dk:Hvis personen skal hente bilen på firmaet for at køre på arbejde, må han så ikke engang imellem tage den hjem hvis det er mere praktisk for hans rute eller hvis bilen er +moms så må den jo ikke bruges privat men ligesom håndværkere og lign må man jo gerne tage bilen med hjem hvis du skal bruge den til at møde i den anden retning ved en kunde?
Det vil være farligt med mindre den er indrettet så han slet ikke kan bruge den privat. Skat anlægger det syn, at hvis den er til rådighed = findes til stede - så er det skat af fri bil- Det bedste er at det er en gulplade bil som bare står på arbejdet hvis det er løsningen - ellers lad han bruge sin egen og betal det - hvis I vil til at chance på det, så bed om bindende svar fra skat - men jeg TROR i får klart nej - og begrundelsen med kunde i modsat retning vil de være kolde overfor generelt
forstår hvad du mener - men du skal bruge personen til alle de ting du ikke tror du skal spørge om - med mindre du er helt med - kan det spare en masseGuldklumper.dk:Hvad skal jeg bruge en økonomiperson til når der er så mange dejlige mennesker på Amino der gerne vil hjælpe :)
vh