Hej Mads Jeg mener at det skal sættes ind i temafilens functions.php Mvh Uffe |
Hmm.. Men kan koden så selv finde ud af, at det gælder kvitteringssiden?
Hmm.. Men kan koden så selv finde ud af, at det gælder kvitteringssiden? |
Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring
Jeg mener at det var det eneste jeg gjorde. :) |
Hej Mads, Du kan læse hvordan jeg fik det til at spille her: http://www.affiliateweb.dk/partner-ads-tracking-kode-woocommerce/ |
Livsstil | Markedføring | Teknik | Personlig udvikling
Livsstilsentrepreneur - Morten Pauch.
Hej Morten - tusind tak for svar! Jeg har dog et problem. Jeg har åbnet min functions.php, men kan ikke finde den der sidste "}", som du snakker om. Min nuværende kode ser således ud: Ved du, hvad jeg herfra skal gøre? På forhånd rigtig mange tusinde tak! Mads |
Hej Mads, Det er muligvis en fejl i min artikel - prøv blot at sætte det sidste "}" ind selv... det skal bare være med for at slutte selve koden af så at sige. Jeg retter koden på min artikel. |
Tusinde tak igen, Morten! Jeg har nu indsat koden, sådan som jeg tror, den skal indsættes. Så må vi se, hvad partner-ads siger til testen Mads |
Super - Du må meget gerne vende tilbage her med resultatet. Dels så andre kan få glæde af selv samme og dels for at jeg kan få rettet min artikel til, hvis det skulle vise sig, at der nogle er mangler. Morten |
Hej Mads. Super lækkert med en guide til dette, dog har jeg blot lige et enkelt spørgsmål. Er det lige meget hvor koden bliver sat ind? Jeg har i min funtions.php-fil en del 'områder' hvor der f.eks. står "Includes", "Theme Options Array", "Plugin Recommendations" osv. |
Hej! :-) Skal der både være en kode i min functions.php og i min thankyou.php? Mvh. Kristoffer |