Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du har evnen - jeg har rammerne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg står ofte i den samme situation hver gang jeg får udviklet eller startet noget nyt - jeg mangler en dygtig kaptajn.! Jeg er iværksætter med stort I og ser mig selv som en ekspert i at komme med ideen - sætte det rigtigt op og derfra mangle evnen til at drive projektet op i et højere gear. 

For 2 år siden havde jeg 5 aktive virksomheder. Idag er 2 af dem solgt med gevinst, nr 3 valgte jeg at lukke netop for at fokusere på de 2 sidste. 

Det jeg søger er en eller flere kompetente iværksættere, som er dygtige til at arbejde selvstændigt og kan se en gevinst ved at være en aktiv del af virksomheden i stedet for blot at være ansat. Virksomheden som det drejer sig om har været under udvikling i knap 2 år, og er klar til at blive lanceret indenfor 3 mdrs benarbejde. Der er tale om en virksomhed som allerede har etableret gode samarbejdsaftaler med bla. Skat, Politiet og Tinglysningsretten. 
 
Jeg skal kort sagt bruge en kaptajn. Et godt ansigt udadtil. En som har styr på sit pis og gerne har tale gaverne i orden. En person som vil gå det ekstra skridt hver eneste gang, og er klar til at kæmpe med næb og klør for at løfte virksomheden op på det niveau hvor potentialet hører hjemme. Skabe muligheder, få aftaler i hus og flytte bjerge for at ting lykkes. 

Vi er 4 involverede i projektet lige nu, hvor kun jeg er ejer af virksomheden - resten er programmører og webdesignere på fuldtids freelance hos projektet. Involvering fra din side vil betyde % anparter, hvor meget eller hvor lidt afhænger af dine kundskaber. 

Der går min 6mdr før du realistisk kan regne med at projektet kan generere løn.  

ER DET DIG? Smid en PM, og vi kan tale nærmere omkring projektet. 

MVH Rasmus A



 

Fra Skejby
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 41
Fra  www.nojob.com Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har sendt dig en PB

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

har sendt en pb til dig ved ikke om du har set det nemlig

Fra Kbh V
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Har sendt dig besked
Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Dit indlæg lyder super spændende, og jeg kunne godt tænke mig at mødes og tale nærmere om din virksomhed og hvordan jeg kan være en del af den.

Jeg er lige vendt tilbage fra Santiago, Chile, hvor jeg i de sidste små 3 år har arbejdet med startups, mest i early stage. Her har jeg først og fremmest arbejdet som business developer og product manager, men har haft en finger med rundt hele spektret, og har opbygget stor hands-on erfaring inden for stort set hele aspektet med at starte virksomhed og skabe netværk, kunder og forretningsforbindelser.

Jeg arbejder med agile udviklingsmetoder som scrum og kanban, og er fortrolig med at arbejde i dynamiske og lean teams i et international entrepreneur miljø.

Du kan tjekke min linked in profil her og jeg kan eventuelt sende dig noget så outdated som et CV, hvis du skulle have lyst til at se sådan etSmile

Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte mig på mail, telefon eller sociale medier, hvis du skulle have nogle spørgsmål.

Ser frem til at høre fra dig

Ture

facebook

email

tel: 3023 4586

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)