Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.dk domæne eller .net/da ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har lige fået færdigt udviklet et WP plugin, som jeg nu vil til at sælge. Min idé er, at starte med at launche i Danmark, og derefter gå international. Derfor bliver jeg nødt til, at have et .net domæne til min side (.com er taget). Mit spørgsmål er derfor, om det er bedst at lave et .dk domæne til min danske version/side, eller om jeg skal lave et .net/da. Hvad tænker I? Og hvordan kan jeg lokationsbestemme det til, at danskere kommer ind på .net/da siden?

Ha' en god dag!

Mvh

Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders!! ;D

Hvis jeg har brugt så mange PENGE på et plugin til WP, vil jeg bruge et .net/da domæne!! :D

/Steffen ;)

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Bang Madsen:

Hej Anders!! ;D

Hvis jeg har brugt så mange PENGE på et plugin til WP, vil jeg bruge et .net/da domæne!! :D

/Steffen ;)

Ja, jeg synes også, at det ser mere proffesionelt ud, men jeg har ingen idé om, hvordan man gør det :)

Men tak for svar/feedback!

- Anders

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke kan købe .com, så skal du enten vælge en anden .com der er ledig eller vælge .dk, det er ingen god ide at vælge andre endelser end .com og/eller de landeendelser du ønsker at sælge dit produkt i.

Har du forsøgt at købe .com, det kunne endda være at den er ved at udløbe og ikke bliver fornyet?

Held og lykke med det.

Kommer snart...

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Henvender du dig til .dk - så dk.

Til se - .se

Og ja, du efter min mening lige så godt investere i et nyt domænenavn til alle dine markeder - for det gør det meget lettere at styre, og lægge på forskellige servere i kundens hjemland.

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
Og ja, du efter min mening lige så godt investere i et nyt domænenavn til alle dine markeder - for det gør det meget lettere at styre, og lægge på forskellige servere i kundens hjemland.

Ja, mht. servere, har jeg også et problem, hvis jeg vælger en .net løsning, skal jeg i hvertfald have en god server, der er hurtig international... Men tak for det!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Her kan du købe dit .net domæne!! De er meget behjælpelige med dine problemer og de har helt sikkert en løsning på dit problem med .net/da!! :D

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)