Derudover ville det også bryde med standarterne da du jo ville loade header og hele moletjavsen ind mit i bodyen på din egen hjememside..
Det kommer vel an på hvem der laver det, jeg er ret sikker på det kan laves på den måde, du har da ret i at Iframe er nemmere osv men det er jo lidt Oldnordisk i min verden :)
Det ville blot gøre det unødigt kompliceret, da du skal til at loade JS og CSS samt sikre at dette ikke konflikter med det aktuelle sites JS namespaces og css selectors. Der findes en standard-løsning hvor du med få liners kode kan opnå hvad du ønsker - hvorfor så opfinde den dyde tallerken med noget jeg kunne forestille mig kræver hundredvis linier kode?
Jeg er slet ikke programmør, jeg ved bare en del om det, så vil ikke gå ind i den diskussion, hvis du mener det ikke kan laves på den måde, er du velkommen til at uddybe, jeg er ret sikker på det kan laves på den måde.
Det kommer vel an på hvem der laver det, jeg er ret sikker på det kan laves på den måde, du har da ret i at Iframe er nemmere osv men det er jo lidt Oldnordisk i min verden :)
"Oldnordisk" er vidst ikke rigtig et sagligt argument :)
"Oldnordisk" er vidst ikke rigtig et sagligt argument :)
Nu er tråden ikke oprettet for vi skal diskutere hvad der er korrekt, hvis trådstarter er fint tilfreds med Iframe løsningen så fred være med det, jeg har stadig min holdning til det, det kan hverken du eller trådstarter bruge til noget.....
Hvis du gav mig udfodringen ville jeg muligvis kunne hacke noget samme der kunne virke som proff of concept, men hvor en iframe ville tage 30 sek. at sætte op ville jeg nok skulle bruge uger på den alternative løsning. Og jeg ser som sådan ikke noget vundet ved at bruge AJAX frem for en iFrame, tværtimod faktisk.