Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan viser jeg et website gennem mit eget?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Rasmus L. Knabe:
Det kunen vel potentielt give nogle problemer med jQuery der blev loadet dobbelt osv..?

Når man arbejder med Jquery skal naturligvis vide hvad man laver men der findes kode man kan skrive for at undgå dette :)

Spænende! Sådanne metoder kender jeg ikke lige til (andet end nogle meget besværlige jeg selv lige kan komme på) - Kan du uddybe?

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 20:15

Det er vigtigt at løsningen fungerer på både smartphones og tablets understøtter begge løsninger dette?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:16

Rasmus L. Knabe:
Derudover ville det også bryde med standarterne da du jo ville loade header og hele moletjavsen ind mit i bodyen på din egen hjememside..

Det kommer vel an på hvem der laver det, jeg er ret sikker på det kan laves på den måde, du har da ret i at Iframe er nemmere osv men det er jo lidt Oldnordisk i min verden :)

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 20:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:

Hvorfor ikke bare lave det med en Div og jquery :)

Det ville blot gøre det unødigt kompliceret, da du skal til at loade JS og CSS samt sikre at dette ikke konflikter med det aktuelle sites JS namespaces og css selectors. Der findes en standard-løsning hvor du med få liners kode kan opnå hvad du ønsker - hvorfor så opfinde den dyde tallerken med noget jeg kunne forestille mig kræver hundredvis linier kode?

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:19

Rasmus L. Knabe:
Kan du uddybe?

Jeg er slet ikke programmør, jeg ved bare en del om det, så vil ikke gå ind i den diskussion, hvis du mener det ikke kan laves på den måde, er du velkommen til at uddybe, jeg er ret sikker på det kan laves på den måde.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 20:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas Krogslund:
Det er vigtigt at løsningen fungerer på både smartphones og tablets understøtter begge løsninger dette?

Med en iframe gør det.. Den anden løsning kender jeg ikke, og er i tvivl om det reelt er en løsning!

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 20:20

DesignYOU:

Det kommer vel an på hvem der laver det, jeg er ret sikker på det kan laves på den måde, du har da ret i at Iframe er nemmere osv men det er jo lidt Oldnordisk i min verden :)

"Oldnordisk" er vidst ikke rigtig et sagligt argument :)

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:22

Martin Poulsen:
"Oldnordisk" er vidst ikke rigtig et sagligt argument :)

Nu er tråden ikke oprettet for vi skal diskutere hvad der er korrekt, hvis trådstarter er fint tilfreds med Iframe løsningen så fred være med det, jeg har stadig min holdning til det, det kan hverken du eller trådstarter bruge til noget.....

over and out :)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 20:23

Hvis du gav mig udfodringen ville jeg muligvis kunne hacke noget samme der kunne virke som proff of concept, men hvor en iframe ville tage 30 sek. at sætte op ville jeg nok skulle bruge uger på den alternative løsning. Og jeg ser som sådan ikke noget vundet ved at bruge AJAX frem for en iFrame, tværtimod faktisk.

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 20:28

Jeg er yderst taknemlig for alle jeres svar Smile

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)