Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp ang. Info om medlemssider

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 05:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer...

Jeg går rundt og tumler med en ide om at lave en medlemsside, men jeg ved ikke forfærdelig meget om selve konceptet " medlemssider" andet end at man skal ha en interessant koncept/emne som folk gerne vil betale for.
Jeg tænkte på om der var nogle der kunne skubbe mig i den rigtige retning så jeg kunne danne mig et indtryk af, at hvad det vil kræve af mig at skulle hoppe ud i det.
Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 09:53

Hej

Jeg anede INTET om det med at starte en hjemmeside.. Men jeg fik en ide om en portal/medlemside og den har jeg ført ud i livet. Den er stadig under udvikling (det stopper nok aldrig).. Du kan se den hér 

Det jeg har lært mest af, er de fejl jeg har begået. Men det kan ikke undgås hvis man starter fra bunden. Jeg kan sige du bare skal kaste dig ud i det.. Men brug lidt tid på at definere hvad du vil have for en side, hvilke funktioner den skal have osv. For ellers bliver det for dyrt, hvis man skal lave for meget om hele tiden. Det firma jeg fik lavet det første af siden hos var så dårlige og langsomme, at det kostede 10.000 for noget vi stort set ikke bruger nu og ikke mindst sænkede det os 4 måneder!! 

Men jeg vil meget gerne svare på evt. spørgsmål du har :)

Jeg er på ingen måde prof, da jeg kun har haft 8 mdr. erfaring, men derfor kan jeg huske helt tydeligt, hvilke ting jeg IKKE ville gøre idag, og det vil jeg da meget gerne dele med dig, så det måske kan spare dig for en del tid og penge! 

Mvh 

Mads

Fra København
Tilmeldt 18. Jul 06
Skrevet kl. 05:29
Hej M.
Jeg er ved at strikke ideen sammen for tiden, jeg ved nogenlunde hvad jeg vil og hvordan. Ang udvikling af medlemssiden og andet it udvikling, det er der total styr på. Jeg har i mit netværk en superdygtig udvikler som ved lige præcis hvon it delen skal håndteres.
Men, som du skriver, er det mega vigtigt at vide faldgrubberne og lære af dem, så hvis du har nogle guldkorn i den skuffe så åben den.....
Ellers er jeg interesseret i hvordan man bedst når sin målgruppe osv osv.... Du ved....

Takker....
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:02

Hej Mads,

jeg har netop læst dit interessante indlæg her og fulgte linket til din portal. FED ide!! Håber du har succes med den.

Nu er det så, at jeg kommer ind med "den røde pen" - for jeg bemærkede i din bundbjælke med adresseoplysninger m.m., at du ikke har postnummer og by med - jeg tænker, om det ikke er en smutter - du har jo angivet vejnavn og -nummer.

Mange hilsner

Vibe

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 11:56

Superfly:
Hej M.
Jeg er ved at strikke ideen sammen for tiden, jeg ved nogenlunde hvad jeg vil og hvordan. Ang udvikling af medlemssiden og andet it udvikling, det er der total styr på. Jeg har i mit netværk en superdygtig udvikler som ved lige præcis hvon it delen skal håndteres.
Men, som du skriver, er det mega vigtigt at vide faldgrubberne og lære af dem, så hvis du har nogle guldkorn i den skuffe så åben den.....
Ellers er jeg interesseret i hvordan man bedst når sin målgruppe osv osv.... Du ved....

Nu ved jeg ikke hvad din hjemmeside kommer til at handle om.. Men ang. markedsføring og nå ud til sin målgruppe er jeg stadig meget grøn i.. Jeg er selv ved at prøve og lære noget om det for mit eget vedkommende, så det vil jeg lade andre svare på.. Men igen, så vil de nok vide nogenlunde hvad din ide handler om. Det kan man godt uden at røbe for meget.. Håndværk, sport etc.

De største faldgrupper for mit vedkommende har helt sikkert været IT delen, og det med at bruge de rigtige mennesker til opgaven.. Købe nogle ydelser som ikke var nødvendige osv. Mange vil have en del af kagen når man starter, så man skal sq tænke sig meget om, hvad der er vigtigt lige nu og hvad kan vente til man har sparet lidt mere op. Det har været min største lærestreg, men hvad fanden.. Når man er ny, så SKAL man lave fejl for at lære af dem.. Men hvis du har styr på IT delen og du har en dygtig udvikler, samt har skrevet konceptet ned, så har du allerede klaret dig bedre end mig til at starte med ;) 

Men det kunne være jeg har haft de samme problemer som dig vedr. nogle funktioner til din medlemsdel som dig.  så du skriver bare en PM, så kan det være jeg kan være behjælpelig :)

Held og lykke!! 

Mvh

Mads

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 12:08

Vibe Bendix:

Hej Mads,

jeg har netop læst dit interessante indlæg her og fulgte linket til din portal. FED ide!! Håber du har succes med den.

Mange tak, det luner !! Vi har en minimalt budget, så vi laver de  ting vi vil med siden løbende. Dog har vi en masse idéer med siden som vi forhåbentlig en dag får lavet. Vi skal have nogle flere til at bruge siden, og derfor skal vi snart igang med at få lavet en SEO gennemgang, som har nogle gode ideer og kan få siden til at spille, hvad det angår :) 

Vi har succesen til gode. Vi skal først have skabt en støre værdi for brugerne, og det er det vi arbejder på hvad det skal være. Det er en succes når jeg kan se at folk kan og vil bruge siden, og det glæder jeg mig til.. Så gode idéer er meget velkommen ;)

Vibe Bendix:
Nu er det så, at jeg kommer ind med "den røde pen" - for jeg bemærkede i din bundbjælke med adresseoplysninger m.m., at du ikke har postnummer og by med - jeg tænker, om det ikke er en smutter - du har jo angivet vejnavn og -nummer.

Mange tak!! den havde jeg ikke set -det er nu rettet ;)

Mvh

Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15
Fra København
Tilmeldt 18. Jul 06
Skrevet kl. 07:42