Hej alle sammen Jeg har webshoppen www.maarbjerhsop.dk der handler med kaffe, te, chokolade og andre søde sager. Målgruppen er primært kvinder +30, men der kommer også en del mænd (der måske køber til deres koner!) Det går frem bl.a. takket været Jer her på Amino der har været søde til at komme med konstruktiv kritik. Men nu skal jeg se mig om efter lidt mere markedsføring=mere omsætning! Idag bruger jeg AdWords (som klart giver mest), nyhedsbreve til mine ca. 300 tilmeldte, link på en shoppingguide hos www.voresborn.dk , www.personalezonen.dk samt off-line iform af flyeres og indhentning af emails til div. udstillinger m.m.´ Jeg har desuden forsøgt mig med et banner i et nyhedsbrev hos VoresBørn og det gav godt (men de har udsolgt af pladser) samt har et banner hist og pist (bytte-bytte) p.t. bruger jeg ca. kr. 1000,- pr. md. på markedsføring, men ville gerne skrue det dobbelt op eller mere. Så mit spørgsmål er: hvor syntes du man bruger sit budget og/eller sine kræfter bedst på markedsføring til en shop som min? Alle forslag, også de tossede, modtaget med kyshånd :-) På forhånd tak Thomas |
Hej Thomas
Jeg vil foreslå dig at du tilbyder små gratis prøver af nogle af dine produkter, for på den måde at give dine forhåbentlig nye kunder en lille forsmag på hvilken kvalitet / smag de kan opleve ved at købe produkter hos dig.
Et andet forslag er at få fremstillet magneter du kan vedlægge dine ordre. Alle elsker at få noget ekstra med og hvis dit logo / www kommer til at hænge på køleskabet får du en stor reklameværdi indenfor husets 4 vægge. Kunne du tænke dig prøver på magneter kan du maile dit logo til mig på info@sun-print.dk, så sender jeg dig et par gratis prøver.
Hilsen Jane
www.sun-print.dk
Se vores badge idékatalog for inspiration
Tilmeld dig vores nyhedsbrev.