Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedesføring på nettet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg har webshoppen www.maarbjerhsop.dk der handler med kaffe, te, chokolade og andre søde sager. Målgruppen er primært kvinder +30, men der kommer også en del mænd (der måske køber til deres koner!) Det går frem bl.a. takket været Jer her på Amino der har været søde til at komme med konstruktiv kritik. Men nu skal jeg se mig om efter lidt mere markedsføring=mere omsætning!

Idag bruger jeg AdWords (som klart giver mest), nyhedsbreve til mine ca. 300 tilmeldte, link på en shoppingguide hos www.voresborn.dk , www.personalezonen.dk samt off-line iform af flyeres og indhentning af emails til div. udstillinger m.m.´

Jeg har desuden forsøgt mig med et banner i et nyhedsbrev hos VoresBørn og det gav godt (men de har udsolgt af pladser) samt har et banner hist og pist (bytte-bytte)

p.t. bruger jeg ca. kr. 1000,- pr. md. på markedsføring, men ville gerne skrue det dobbelt op eller mere.

Så mit spørgsmål er: hvor syntes du man bruger sit budget og/eller sine kræfter bedst på markedsføring til en shop som min?

Alle forslag, også de tossede, modtaget med kyshånd :-)

På forhånd tak

Thomas

www.maarbjergshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:01

Hej Thomas

Jeg vil foreslå dig at du tilbyder små gratis prøver af nogle af dine produkter, for på den måde at give dine forhåbentlig nye kunder en lille forsmag på hvilken kvalitet / smag de kan opleve ved at købe produkter hos dig.

Et andet forslag er at få fremstillet magneter du kan vedlægge dine ordre. Alle elsker at få noget ekstra med og hvis dit logo / www kommer til at hænge på køleskabet får du en stor reklameværdi indenfor husets 4 vægge. Kunne du tænke dig prøver på magneter kan du maile dit logo til mig på info@sun-print.dk, så sender jeg dig et par gratis prøver.

Hilsen Jane
www.sun-print.dk

Se vores badge idékatalog for inspiration
Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Jane Mørch www.sun-print.dk

Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 10:59

Prøv evt. at tage fat i nogen af de lidt større medier og hør om de kan bruge nogen af dine ting til præmier til konkurrencer, mod naturligvis du bliver nævnt som kilde. Det er billig markedsføring og du kan være heldig at selv nogen af de store som MSN, Jubii og EB.dk "bider på" :-)

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:45

Svaret er PR. Får du succes med det kan du i stedet for at fordoble mit marketingbudget måske halvere det og fordoble omsætningen istedet. Ville det ikke være sjovere? Big Smile

Find en tosset vinkel på en historie, lav en event eller en analyse, der fortæller os noget som vi ikke vidste om dine produkter i relation til helse, sundhed, allergi eller noget helt fjerde....

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 23:20

Hej Thomas

Jeg har en lille reklame idé som jeg selv har overvejet at bruge. Jeg har overvejetat få et reklame spot på den lokale radio station. Jeg forestillede mig at tilbyde en othello lagkage til eftermiddags kaffen hos en virksomhed, hvorfra en medarbejder havde sendt mig en mail med hvilke produkter jeg har på min side. Jeg ville udvælge den virksomhed som havde sendt mig det bedste svar.

På den måde håbede jeg at en masse ville se min side, så de kunne sende mig en mail. Og alle dem der har sendt mig en mail, ville huske hvad jeg tilbyder, idet de har skrevet det i en mail.

Jeg har ikke selv brugt ideën endnu, men det gør jeg nok på et tidspunkt.

Ud over dette har jeg et lille tilbud til dig (Håber det er iorden at bringe det her). Vi er et par gutter som er ved at lave en ny public service side. Noget med en SMS service. Vi mangler nogen som kunne tænke sig at købe en banner reklame, men det er svært da vi ikke har noget besøgstal at fremvise endnu. Måske kan vi lave en aftale hvis du er interesseret. Prisen finder vi helt sikkert ud af, da alt er bedre end nul reklame indtægt overhovedet.

Med venlig hilsen

Hans Poulsen

www.kinedic.dk

MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 02:19

Hej

Hvis du kigger på Godiva Chocolates http://www.godiva.com/catalog/collections.aspx?id=94&WT.ad=HPChocolate_Pretzels og specielt omkring mors dag, fars dag, valentines day og alle de andre. Så udnytter de disse dage til at markedføre chokoladerne som de perfekte gaver til netop sådan en dag.

Du kunne måske prøve at eksperimentere lidt med marketingstiltag som "varm kvalitetschokolade til den kolde vinter" Altså lav marketingsaktiviteterne tema-baseret. "Den perfekte gave til den perfekte mor" osv osv osv osv.

Men prøv at holde øje og sug til dig fra Godiva - de er fremme i skoene, når vi taler e-chokoladehandelBig Smile

God nat 

Tilmeldt 22. Oct 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:16

Tak alle sammen for input. Jeg tager alt til mig og ser hvad jeg kan bruge. Det er sgu´ tit de tossede ideer der giver bedst. Især i den her verden, hvor vi drukner i markedsføring!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)