Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 246
Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vil gerne have feedback på min nye hjemmeside. Jeg føler selv, der bør være meget mere indhold, selvom der nok skal komme mange flere artikler hen ad vejen, men hvad mangler? Har i evt. lidt ideer?

//

Mathias :-)
http://www.spekulantbloggen.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:55

Det er en pæn blog. Fint at du har nogle fotos. Der må gerne være endnu flere.

"Hærsket" staves hersket. Generelt vil jeg foreslå dig en korrekturlæsning, fordi en del sætninger er lange og lidt snørklede.

Personligt ville jeg ikke vælge et navn indeholdende noget med "spekulant", fordi det bringer associationer om boligspekulanter = bolighajer - men det er MIN projektion. Andre ser det måske anderledes, inkl. dig selv.

Jeg vil foreslå dig at gøre højre kolonne en anelse smallere, fordi den er meget bred i forhold til hovedkolonnen. Det kan nok ikke lade sig gøre, fordi det er CMS (ligner det i hvert fald), men det er også kun en detalje.

Kan du ikke fjerne reklamen for On Revision? Den er grim, ganske enkelt og den tager for meget opmærksomhed.

Du har en fin side Om spekulantbloggen. Jeg savner at du sætter et navn på. Det øger troværdigheden og giver bedre indtryk af dit personlige engagement. Det gælder også de, der skriver artikler på bloggen. Til højre er der en teaser for en analyse af BIF. Der står MK, men hvem er MK?

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:23

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:26

Ser rodet ud med "Nye indlæg", "Nye kommentarer" og "Tags" på to linjer. Få dem til at fylde en enkelt linje.

Drop "Sider" i Sidebar'en - Du har dem jo allerede i menuen foroven.

Fjern tekst om WordPress i Footer.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 21:51

Udover det, der er blevet sagt, synes jeg ikke billedkvaliteten af dit logo er særlig høj. Prøv evt. at gemme det som en png-fil i stedet for jpg. Synes også logo og reklame bliver lidt blandet sammen, og det er forstyrrende. Ved første øjekast så jeg faktisk dit logo som en reklame. Jeg ville nok flytte reklamerne aller øverst helt i toppen af siden. Jeg hader personligt når reklamer bliver blandet ind i indholdet på en hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)