Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal der til hvis jeg vil producere mit tøj i dk?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle Amino'er

Jeg vil rigtigt gerne starte mit eget tøjmærke, som jeg vil sælge igennem min webshop. Produktion af det tøj vil jeg ha skal ske i Danmark. Jeg vil enten selv oprette nogen systuer eller det skal ske i en fabrik på den måde skaber jeg også nogen arbejdespladser til folk. 

Jeg har ikke kunne finde nogen fabrikker der producere tøj i danmark .. må man gerne eller er der nogle bestemte regler?

Jeg vil bare vide om jeg kan støde ind i nogen problemer ved producere mit tøj i danmark? Og hvad skal der til før jeg kan?

PÅ forhånd tak :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:25

ikke andet end prisen jo bliver lidt pebret da dansk arbejdskraft jo koster

Du kunne evt kontakt dansk mode og tekstil og høre dem om de har medlemmer med systuer stadigt, http://www.dmogt.dk/
der er intet specielt krav ud over alm arbejdsmiljø krav til at producere tøj i dk - det skal naturligvis ha varedeklaration (som kan være sammen med din label) Søg Nilörn Danmark som kan hjælpe både med labels, deklarationer og størrelsesmærker
vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. May 13
Skrevet kl. 15:32

Hvad hvis jeg selv vil oprette systuer? 

Og investere i at mine medarbejder får nogle sy-kursuser og færdigheder osv. Så kan de sy tøjet til mig?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:41

det er der jo intet i vejen for. Når der ikke er så mange der producerer herhjemme er det jo først og fremmest et prisspørgsmål, konkurrencen med tøj syet i alt fra Ukraine til Tyrkiet og Kina er hård, men der er intet i vejen for at ville starte en produktion herhjemme og jeg tror også der stadigt producers lidt rundt omkring i specielt Hammerum herred
Venlig hilsen John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. May 13
Skrevet kl. 15:44

Tusind tak for hjælpen :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)