Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til min nye hjemmeside om investering m.m.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 246
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har netop fået lavet min nye hjemmeside. Kom så småt igang i går aftes og skal selvfølgelig fortsætte i dag. Dog troede jeg, at flere af mine ideer holdte, men har fundet ud af, at de ikke rigtigt passer ind alligevel, så jeg mangle rigtig mange ideer til nogle nye sider på siden. Der er ret tomt af sidemuligheder. Indlæg kommer der masser af, men skal først lige have siden bygget op. 

Har i eventuelt nogle ideer til, hvad nogle nye sider kunne indeholde?
Og hvad synes i indtil videre? 

//

Mathias :-)

http://www.spekulantbloggen.dk/

Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 246
Skrevet kl. 15:42

opper lige

Fra Slagelse
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:06

Har du en interesse for aktier så skriv om det. Det kommer helt an på, hvor din interesse ligger.

Du kan måske lave guides, om hvordan man kommer i gang med at købe aktier. Fra start til slut guide. Faldgrupper og gode råd.

Lav en analyse af en eller flere aktier/virksomheder - kunne f.eks. være Facebook aktien, og skriv hvad der tæller for/imod at investere i dette.

Forklar de forskellige begreber der er i aktieverden.

Ville også være en god idé at beskrive helt præcis hvad en aktie er. Hvorfor går den op/ned og hvorfor findes der overhovedet aktier.

Folk, som besøger siden vil gerne tjene penge - så skriv noget om, hvordan man kan tjene penge med aktier og hvor meget.

Du kunne evt. skrive nogle succes historier, om nogle som har gjort en god investering - måske dig selv?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)