|
Jeg kan anbefale at bruge pluginnet "Related Posts via Taxonomies" |
Eller undskyld, tror jeg har misforstået dit ønske ;) Hvad med at lave det som knapper istedet? Så kunne du jo bruge max buttons.
Debat
Intet at undskylde for 33.000 udgivne ord blev også rundet nu :) |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
|
Jeg tror du kan vinde lidt på at skrive ind hvad prisen er. Så skal du godt nok opdatere priserne selv, hvis ikke du får fat i et plugin som kan opdatere priserne for dig. |
|
Har tænkt lige på det omkring med priserne, men lige pt syntes jeg et plugin der opdaterer bliver for dyrt kontra indtægt, og det manuelle arbejde vil blive pænt stort med at holde styr på alle priser. Der er stadig ikke det store salg, men har fået produkter til test hvilket næsten har været et større mål. - Gorilla tripod til hybrid/spejlrefleks kamera - Fiskeøje / Vidvinkel objektiv til mobilen - Vandtæt etui til kamera Wuuhuuu :-) |
|
Endnu en måned gået - Her er mine tal for Dildo-priser.dk Indtægt Partner-ads : 3.769,35 Indtægt Tradedoubler: 678,08 Udgift til Affiliateplug.in: 179 I alt for februar måned: 4.268,43 |
Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk
|
Wuuhuu, et enkelt salg der gav omkring ~190 kr tikkede ind her til aften, de må godt komme lidt oftere :-) .... 34.000 udgivne ord og et review der snart ligger klar så vi runder de 35k ord samt 1300+ besøg den sidste måned. |
|
|
|
Indtil videre mangler tre ud af de øverste fire stadig at indberette. Så det er ikke til at sige, hvem der fører pt. |