Kære Amino Jeg er så småt igang med at starte min virksomhed op. Jeg har tænkt mig at starte et webbureau som skal levere basic hjemmeside løsninger til små og mellemstore virksomheder. Jeg har været i "gamet" i mange og kender til priser/koncepter hos alle de store i branchen. Jeg ønsker at designe, hoste og supportere virksomheder, der skal have en hjemmeside, men ikke gider bruge en masse tid på at sætte sig ind i hvordan det skal gøres. (Her menes at virksomheden ikke gider bruge en masse til på selv at lave hjemmeside og udvilke den - Det er min opgave at stå for alt dette) Er der nogle af jer som kan give mig nogle råd? Hvordan har jeres oplevelse været hos de forskellige webbureau'er og hvad kunne de gøre bedre? Mit mål er at levere et bedre produkt end alle de andre i branchen og tror kun dette kan lade sig gøre ved at få inputs og råd af dem som ren faktisk skal købe produktet. |
Hej ukendt
Fedt nok respekt for at du springer ud i det.
Jeg tror at det kommer til at koste rigtig meget tid, for hvis du ikke kender til arbejdet, og bare vil have inputs fra folk der har købt hjemmesider og arbejde ud fra det tror jeg at det bliver svært.
Ellers skulle du finde en partner der gider at lave alt det du ikke gider.
Ukendt iværksætter:Kære Amino
Jeg er så småt igang med at starte min virksomhed op. Jeg har tænkt mig at starte et webbureau som skal levere basic hjemmeside løsninger til små og mellemstore virksomheder.
Jeg har været i "gamet" i mange og kender til priser/koncepter hos alle de store i branchen.
Jeg ønsker at designe, hoste og supportere virksomheder, der skal have en hjemmeside, men ikke gider bruge en masse tid på at sætte sig ind i hvordan det skal gøres.
Er der nogle af jer som kan give mig nogle råd? Hvordan har jeres oplevelse været hos de forskellige webbureau'er og hvad kunne de gøre bedre?
Mit mål er at levere et bedre produkt end alle de andre i branchen og tror kun dette kan lade sig gøre ved at få inputs og råd af dem som ren faktisk skal købe produktet.