Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde med eventplanlægger / festarrangør søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg arbejder på at starte et eventbureau og søger i den forbindelse en dygtig samarbejdspartner. 

En partner der har erfaring med af arrangere og afholde både fester og events. Og som gerne har et netværk i branchen allerede. Jeg er åben for, hvordan samarbejdet bliver strikket sammen. Samarbejde med andre eventbureauer kan ligeledes blive relevant. 

Jeg arbejder selv med marketing og vil derfor kunne promovere bureauet og skaffe kunder. Samtidig har jeg erfaring med fester og events, i private sammenhænge, og synes det er rigtig spændende at skabe anderledes og uforglemmelige oplevelser for deltagerne. Jeg vil derfor også bidrage på det område. 

Er du selv interesseret, eller kender du en person, så skriv gerne i tråden eller på PB. Så kan vi tage en dialog om mulighederne. 

Mvh

Simon

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Jeg er adm. direktør for Oliver James Entertainment og vi søger altid gode samarbejdspartnere. Vi flere større underholdningspakker for eksempel:

Klassisk underholdningspakke: Ballet - Opera og Klassiskmusik (Vi bruger kun dansere, sangere og musikere fra Det Kgl. Teater). Vi har bl.a. leveret underholdning til events på Det Kongelige Skuespilhus, Stærekassen, Statens Museum for Kunst, Børsen og mange flere. Vi samarbejder med Tivoli Promenade Orkester, under ledelse af Bjørn Hyrup.

Digital og Shadow underholdningspakke: Contemporary dance med digital lyseffekt - Shadow Performance der tilpasses en virksomheds branche, et land eller andet. Bruges ofte til Promotion arrangementer / messer. (Vi har bl.a. leveret til Novo Nordisk, Allainze, Carlsberg m.f.)

Jazz og Burlesque underholdningspakke: En blanding af Jazz, Big Band og Swing. Smukke frække Berlesque dansere mikset med et Bob Fosse lignende show. Dette underholdnings indslag/show får gang i festen / konferencen.

Casting - Creating and Chorographing: Vi kan tillige hjælpe med at caste dansere, sangere eller andre kunstnere (såfremt du/I skulle ønske en specifik kunstner, f.eks. en klassisk koncertpianist). Vi assisterer tillige med brain storming, kreativ planlægning af events og vi har ansat flere koreografer, der kan sammensætte netop hvad en kunde ønsker.

Vi blander ofte ovenstående underholdningspakker og tilsætter en "kendt" kunstner som afslutning/dans. Du er meget velkommen til at kontakte os på 32 109 100 og/eller morten@oliverjames.dk - og du kan læse mere på www.oliverjames.dk

Jeg håber at høre fra dig

Med venlig hilsen
Morten Oliver

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Det lyder spændende, måske vi kan samarbejde omkring et eller flere projekter.

Smid mig en mail på morten@wemakenoise.dk ;)

 

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra Københavb
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er din debat stadig aktuel?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)