Hej! Jeg kunne godt tænke mig at blive freelancer med privatundervisning i guitar, men eftersom jeg aldrig har undervist nogen i at spille før, vil jeg gerne tilbyde at gøre det gratis, for folk der er interesserede. Jeg vil helst ikke undervise mere end 1 eller måske 2 ad gangen, i håb om at jeg kan finde ud af, om jeg rent faktisk dur til at undervise guitar. :-) Jeg har spillet guitar i fritiden i snart 6 år, og jeg forventer at du er på begynderniveauet (lille til ingen erfaring med guitar) Undervisningen vil foregå hjemme ved mig (Odense Havn) eller i omegnen, og du behøver ikke at eje en guitar for at deltage - jeg har rigeligt. Så hvis du nogensinde har ønsket at lære guitar, men klaget over at det er for dyrt, så er det nu du skal slå til -Send mig en besked eller en mail hvis du vil høre nærmere, eller svar her på indlægget, jeg svarer nok hurtigt tilbage, eftersom jeg er ivrig efter at komme igang :-) |
Hej,
Jeg har faktisk gået til guitar på en musikskole,
Og det var rigtig godt så her er nogle tips :)
1. En guitar time må ikke ta' for lang tid, det er godt nok min mening men..
2. Når man spiller til en sang, så er det godt at man selv kan vælge sange som man vil lære, så lærer man lidt bedre :)
3. Har du en computer med et musikprogram der kan sætte tiden langsomere, men det gir en god følelse af at spille rigtig! :D
Det tror jeg var alt :)
Vh Victor