Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættervirksomhed med tocifret millionomsætning søger partner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg søger en partner til Skov Rejser. Hvis du tænker: FEDT! Det vil jeg gerne læse mere om, så er det lige her: www.skovrejser.dk/skov-rejser-soger-partner 

Send den gerne videre hvis du kender nogle, der er relevante.

Kort om Skov Rejser: 

Virksomheden www.skovrejser.dk sælger charterrejser på internettet til soltørstige danskere med afrejse fra tyske lufthavn, primært Hamborg. Virksomheden formidler via af sit online bookingsystem kvalitets rejser fra de tyske rejsebureauer og har over 82.000 rejsemål i databasen, hvilket har gjort Skov Rejser til en udfordrende spiller på det danske rejsemarked.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Super fedt initiativ!

Jeg må prøve Skov Rejser, næste gang jeg skal på charterferie.

God vind med at finde en partner - kan du afsløre hvad én procent af firmaet koster?

VH. HelePlanter.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej HelePlaneter.dk! 

Når partneren kommer ind i firmaet, så skal vi finde et tredjepartsselskab (som vi begge kan stå indenfor), til at værdiansætte Skov Rejser. Derfor kan jeg ikke sige på nuværende tidspunkt hvor meget Skov Rejser er værd. Af konkurrencemæssige henseender er det også lidt fortrolige oplysninger at sætte ud i et offentligt forum som Amino.

Jeg håber det var svar nok - og tak for interessen i øvrigt :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Det lyder som et spændende projekt. Det er modigt af dig at smide et indlæg som dette på Amino. Jeg er dog helt sikker på, at det vil kunne den helt rigtige entreprenørielt tænkene partner, jeg kan læse, du ønsker dig.

Jeg håber at du finder en rigtig god løsning. Kan se, at din virksomhed er registreret som enkeltmands virksomhed, hvilket gør for nogle udfordringer når selskabet skal dels værdiansættes og dels splittes i ejerandele hvad end det så bliver aktier eller anparter. 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Det kan være, du kan finde en partner gennem Amino Kapital.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor en partner, fremfor en ansat? : )

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)