Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere paletter i AdSense

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har, som nævnt i tidligere tråde, rodet med et hyggeprojekt med potentiale. Danmarks Poltiske Debatforum, Profari.dk 

Jeg har nogle AdSense annoncer på. Da det er et forum, med mange tilbagevendende brugere, vil jeg gerne lave rotation blandt forskellige farvepaletter. Google fortæller, at jeg "bare" skal vælge "brug flere paletter", når jeg designer annoncen. Det skulle være at finde under "Vælg annonceformat og -farve", men der er intet, der hedder det. Annoncen er et Leaderboard 728X90.

Hvordan finder jeg denne funktion?

På forhånd tak.  

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:33
Gå ind under fanebladet AdSense opsætning. Vælg annonce-enhed, klik fortsæt. Så er du under "Vælg annonceformat og -farver". Under farver, er der en dropdown, og nederst i denne, er der et punkt der hedder "Anvend flere paletter". Når du har valgt den, kan du med ctrl (eller command, hvis du sidder på mac) vælge flere forskellige paletter :-) Har dog ikke prøvet det af, men du kan jo lege lidt med det.

soelver.dk - freelance illustrator 

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 10:41

soelver:
Gå ind under fanebladet AdSense opsætning. Vælg annonce-enhed, klik fortsæt. Så er du under "Vælg annonceformat og -farver". Under farver, er der en dropdown, og nederst i denne, er der et punkt der hedder "Anvend flere paletter". Når du har valgt den, kan du med ctrl (eller command, hvis du sidder på mac) vælge flere forskellige paletter :-) Har dog ikke prøvet det af, men du kan jo lege lidt med det.

Hold kæft hvor er det godt lavet Winum. Lidt for lidt søvn, alt for meget kaffe og generel idioti er nok baggrunden for denne tåbelige forespørgsel.

Takker for din overbærenhed :)

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)