Jeg kan ikke se hvorfor du adskiller node og nodex på den måde som du gør. Node kan jo betyde noget helt andet også, fx betyder node noget helt andet inden for programmering. Så jeg kan ikke se hvorfor Nodex Denmark ApS eller Nodex HEJ/IT/_ET ELLER ANDET_ er anderledes end Petersens noder, Andersens noder eller Danske noder. Edit: Efter lige at tænke mig en ekstra gang kan jeg selvfølgelig godt se, at node måske er mere generelt end nodex som ikke er noget man lige umiddelbart vil kunne genkende. For mit vedkommende så var det egentlig fordi jeg var på udkig efter domænet index som ikke var ledigt hvorefter jeg tog nodex. |
Det er nok fordi du ikke vil se det. Node er et navneord og de firmaer jeg kan se med det har med NODER at gøre. Det kan også være et navn på en person, som efternavn og så er det også generelt ok, men NODEX er jo ikke et alm navneord fra ordbogen men et egenavn tror jeg det hedder, og det gør forskellen, lovmæssigt OG fornuftsmæssigt. Jeg ville ikke turde udelukke Node programmering når det har med det at gøre, men godt Nodex.
Kan du slet ikke se forskel på nogen der sælger noder eller hedder NODE til efternavn, som bruger det sammen med et eller andet , og så f.eks. Novo appelsinsaft, Lego børnemad eller Danfoss campingvogne - Eller Nodex Danmark mod dit nye Nordex DK- så tror jeg ikke der er så meget at gøre for at overbevise dig, andet end at håbe tiden gør det.
Ha nu en god aften
vh