Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en pige eller dreng mellem 13 og 17 der spiller fodbold, der gerne vil have for 1000 kr. Puma-tøj og 3750 kr. special træning?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Omkring 1. oktober går min nye hjemmeside i luften - www.throwinworld.dk + www.throwinworld.com - hvor jeg kommer fortælle om mit livs store passion, og samtidig hjælpe fodboldspillere med, at kaste et bedre indkast.

Jeg kommer til at lave video-kurser, blog-indlæg, gratis videoer, tips og tricks og meget mere...

I forbindelse med mine video-kurser skal jeg lave optagelser med med 6 unge spillere (3 drenge og 3 piger) i midtjylland sidst i august.

Kender du en fodboldspiller der er 13-17 år, og gerne vil have for ca. 1000 kr. Puma-tøj, og specialtræning for ca. 3000 kr. + moms, så må de gerne henvende sig gennem formularen på launch-sitet her: www.throwinworld.dk

Temaerne for video-optagelserne er "Lær at kaste et langt indkast" + "Body speed - løb hurtigere på fodboldbanen"

De bedste hilsner

Thomas Grønnemark

Tilmeldt 3. Jul 13
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Thomas, jeg spiller masser af fodbold og venter bare på at en opdager det! Men jeg har sendt en ansøgning, og jeg er frisk og klar! ;) Jeg er 14 år.

MVH Theis Lv

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 22:25

Tak for det Theis :-)

De bedste hilsner

Thomas

Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas.

Jeg har sendt en ansøgning. Jeg er 16 år gammel, og spillede førhen fodbold på eliteniveau i Kolding. Blev dog træt af det i en periode (med 4-5 træninger i ugen + kamp), så jeg holdt en pause på et par måneder, og startede så igen i min ungdomsklub med mine gamle holdkammerater da lysten kom tilbage. Nu spiller jeg ''hyggebold'' og træner 2 gange i ugen + en kamp. :)

Mvh,
Simon 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:02

Hej Thomas,

Jeg har sendt den i retning af to dygtige knægte. Ved den ene er udtaget til DBU :-)

Held og lykke med projektet. 

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 23:03

Fedt Simon - dejligt at høre, at du er kommet igang med bolden igen.

... og tak for ansøgningen :-)

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:19

Jacob:

Hej Thomas,

Jeg har sendt den i retning af to dygtige knægte. Ved den ene er udtaget til DBU :-)

Held og lykke med projektet. 

Hej Jacob

Super - det er altid dejligt, at arbejde med ambitiøse spillere.

Flot med DBU :-)

De bedste hilsner

Thomas

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)