Jeg vil åbne en webshop ved siden af mit faste arbejde, men har overhovedet ingen erfaring. Jeg har prøvet et par forskellige, men kan ikke rigtig finde ud af det. Nogen der kender en meget brugervenlig side, den skal kun bruges lokalt men man skal også kunne betale online.
Jeg er lidt forsigtig med at anbefale, men lad mig så bare nævne http://www.uniquesystems.dk, der stiller Unique Free til ... ta-daaaa ... gratis afbenyttelse. De kan også tilbyde formidling af både hosting og betalingsgateway. Det eneste du behøver der ud over, er en indløsningsaftale med Nets.
Shoppen er på dansk og har et aktivt brugerforum, hvor også udvikleren deltager. Den er baseret på osCommerce, men der er foretaget mere end 3.000 modificeringer og tilføjelser og der udkommer gratis opdateringer løbende.
Når jeg selv er på vej væk fra Unique Free, er det fordi jeg efterhånden har nogle specielle behov, der ganske vist kan løses i Unique Free, men det kræver en del kendskab til PHP og det har jeg ikke tid til.
Prestashop er et nemt modul at arbejde med og så er det GRATIS det er kun webhosting du skal købe og det kan du få hos ditwebhotel.dk for 5kr pr. måned og så kan du installere prestashop med 1 klik systemet- Det kan ikke være nemmere.
Tak for hjælpen, jeg vil tjekke begge ud :) Det jeg mener med lokalt er at det er varer som skal bringes ud lokalt så det skal selvfølgelig være klar på hjemmesiden at det kun er inden for postnr. der kan købe :)
Jeg vil åbne en webshop ved siden af mit faste arbejde, men har overhovedet ingen erfaring. Jeg har prøvet et par forskellige, men kan ikke rigtig finde ud af det. Nogen der kender en meget brugervenlig side, den skal kun bruges lokalt men man skal også kunne betale online.
Hvad har du prøvet?
Husk ikke at give op for hurtigt. Man skal altid have lidt tålmodighed, når man skal sætte sig ind i noget nyt.