Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indløsningsaftale (internationale kreditkort)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at I kan give hinanden ret, men kender I til alternativer, når det kommer til internationale kort? Wink

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 23. May 07
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:19

Der er PBS lignende instanser i næsten alle EU lande men fælles for de fleste er at de kun udsteder til nationale firmaer dvs. du skal have et firma i det pågældende land for at få en indløsningsaftale.

Jeg har selv en en indløsningsaftale i Holland med ugentlige udbetalinger.

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 16:57

Business:

Godt at I kan give hinanden ret, men kender I til alternativer, når det kommer til internationale kort? Wink

Business - teller.no laver indløsningsaftaler i Danmark og tager ca. 2,4 eller 2,6 %. De samarbejder desværre kun med DIBS, hvilket jeg har påpeget for dem, er ærgeligt fordi DIBS er den dyreste løsning (betalingsgateway) der findes herhjemme.

Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:30

Bærbar: Ahhh... du var bare lidt længe om at rette den - det er dog stadig ikke efter reglerne - du må ikke tage 5,75% af de danske kreditkort kun 1,25% - hvor svært kan det være?

Læs venligst op på priserne på pbs-international.dk.

(Der kan man se hvor lidt e-mærket er værd - det burde netop beskytte kunderne mod noget sådant.)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:35

Henrik: Tak skal du ha....det vil jeg lige checke nærmere, for det lyder bestemt interessant. Det kan jo blive til mange penge ;o)

Dejligt med et relevant indlægWink

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)