Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger en programmør til hjemmeside+webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner.

Jeg leder efter en som kan programmere en hjemmeside hvorfra jeg skal sælge noget tøj/accessories. Det kunne være rart hvis en som jeg (der ikke kender noget som helst til programmering) dog selv kan opdatere efterfølgende med at ligge produkter, billeder op osv.

Jeg er selv studerende og har ikke en stor kapital. Er det urealistisk at finde en der kan lave en hjemmeside + webshop for ca 5000 kr? Naturligvis betaler jeg selv for domæne mv. 

Jeg ønsker at hjemmesiden skal være simpel og "skandinavisk minimalistisk". 

Send gerne evt. referencer.

Jeg ser frem til at høre fra jer. 

Mvh

Vincent

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:58

Tror bestemt nok du kan finde nogle herinde der kan smide sådan en op i fx Petrashop for det beløb ... Der skal helt sikkert nok komme bud i denne tråd, ellers kunne du også smide opgaven ind på Freelancer:

http://www.amino.dk/freelancer/home.aspx

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33

vjm1101:
Jeg leder efter en som kan programmere en hjemmeside

Hvorfor programmere en hjemmeside? Det vil nok være nemmere/billigere/hurtigere at opsætte et eksisterende system, som f.x Magento eller Prestashop.

vjm1101:
Er det urealistisk at finde en der kan lave en hjemmeside + webshop for ca 5000 kr?

vjm1101:
Jeg ønsker at hjemmesiden skal være simpel og "skandinavisk minimalistisk". 

Hvis du kan finde et eksisterende tema, som du kan købe på f.x Themeforest, og som falder i din smag, kan det godt gøres for under 5.000 kr.

Bemærk også, at hvis du finder et tema på Themeforest, som ligner rigtig meget, det du gerne vil have, så kan du få en designer/programmør til at lave rettelserne for dig. Kig også gerne efter temaer, som er responsive

Skal du have et unikt design, som er lavet fra bunden og efter dine krav/behov, så bliver det sværere at finde en pris på 5.000 kr. Her har jeg set priser på 10.000 kr +.

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 23:44

Tak for svarene. Der er også nogle pæne ting på themeforrest kan jeg se, men jeg vil bare også helst undgå at sitet kommer til at ligne alle de andre webshops. Det må gerne være lidt unikt :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 00:50

Unikt til 5.000 kr.. I min verden passer de to ting ikke sammen, men kan vel være nogen derude som vil lave det for det beløb.

Nu hvor du er studerende og ikke har mange penge, hvorfor så gå ind på et marked hvor konkurrencen er proppet og der nærmest hver dag kommer flere webshops til som sælger det samme?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

vjm1101:

Tak for svarene. Der er også nogle pæne ting på themeforrest kan jeg se, men jeg vil bare også helst undgå at sitet kommer til at ligne alle de andre webshops. Det må gerne være lidt unikt :)

Som jeg skrev, så kan du få en designer/programmør til at tilpasset temaet, som det netop ikke ligner andre, og som er tilpasset efter dine ønsker.

En dygtig programmør og designer har typisk en timepris på 500-800 kr/timen. Har du et budget på 5.000 kr, har du altså råd til 6,25-10 timer. Det får du bare ikke et unikt design, kodet til Magento/Prestashop tema og opsætning af shoppen.

I stedet kan du købe et responsive tema på Themeforest til ca. 450 kr. Herefter kan du bruge de resterende 4.450 kr på at få en programmør til at tilpasse temaet og opsætte shoppen. Derved har du råd til 5,5-9 timers hjælp af en dygtig designer eller programmør.

Bare mit forslag :)

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 06:15

Hej,

Hos os kan vi gøre det for 1499 kr. Så får du en komplet webshop, som du ønsker. Synes du skal kigge forbi www.Andiie.dk der kan du læse meget mere, om hvad vi tilbyder.

Mvh.

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 06:21
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

vjm1101:
Jeg er selv studerende og har ikke en stor kapital.

Det er derfor du skal lave den i Prestashop - Det der skræmmer mange er at det kun koster webhostingprisen og den kan du få hos ditwebhotel.dk for kun 5kr pr. måned - HUSK bare altid hvilken løsning du vælger så kommer Domænenavnet og betalings vejene udover.

Du vil også hurtigt opdage at du skal bruge mange penge på SEO og Marketing - Derfor er det vigtigt at spare i starten på webshoppen.

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:56

Tom:

vjm1101:
Jeg er selv studerende og har ikke en stor kapital.

Det er derfor du skal lave den i Prestashop

Eller Magento, osCommerce, WooCommerce (WordPress), uCommerce (Umbraco) eller hvad der ellers findes af gratis systemer.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 21:16

Hej Vincent,

Du skal gøre op med dig selv hvad dit ambitionsniveau er mht. kvaliteten af designet. 

Hvis du vil have en webshop der har et unikt og poleret design, og hvis den ikke må ligne noget fra en skabelon eller andre sider, så kræver det relativt meget arbejde for en designer at udvikle, derfor skal du regne med også at betale væsentligt mere end 5000,- for sådan et projekt.

Med et særligt udviklet design, hvor alle webshop-funktioner er tilpasset og køreklar, herunder betalingssystem, faktura/ordresystem, emailsystem osv. , og hvis der også skal laves SEO optimering og automatiske kørsler til produktopdateringer osv., så skal du regne med en pris på +15.000,-

Hvis du vil have en seriøs "håndværker" til at lave et skræddersyet design, der er lækkert ned til mindste detalje, bliver det svært for dig at få det til under 20.000,-

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)