Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger en programmør til hjemmeside+webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner.

Jeg leder efter en som kan programmere en hjemmeside hvorfra jeg skal sælge noget tøj/accessories. Det kunne være rart hvis en som jeg (der ikke kender noget som helst til programmering) dog selv kan opdatere efterfølgende med at ligge produkter, billeder op osv.

Jeg er selv studerende og har ikke en stor kapital. Er det urealistisk at finde en der kan lave en hjemmeside + webshop for ca 5000 kr? Naturligvis betaler jeg selv for domæne mv. 

Jeg ønsker at hjemmesiden skal være simpel og "skandinavisk minimalistisk". 

Send gerne evt. referencer.

Jeg ser frem til at høre fra jer. 

Mvh

Vincent

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:58

Tror bestemt nok du kan finde nogle herinde der kan smide sådan en op i fx Petrashop for det beløb ... Der skal helt sikkert nok komme bud i denne tråd, ellers kunne du også smide opgaven ind på Freelancer:

http://www.amino.dk/freelancer/home.aspx

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33

vjm1101:
Jeg leder efter en som kan programmere en hjemmeside

Hvorfor programmere en hjemmeside? Det vil nok være nemmere/billigere/hurtigere at opsætte et eksisterende system, som f.x Magento eller Prestashop.

vjm1101:
Er det urealistisk at finde en der kan lave en hjemmeside + webshop for ca 5000 kr?

vjm1101:
Jeg ønsker at hjemmesiden skal være simpel og "skandinavisk minimalistisk". 

Hvis du kan finde et eksisterende tema, som du kan købe på f.x Themeforest, og som falder i din smag, kan det godt gøres for under 5.000 kr.