Jeg har erfaret at man skal holde sig til det man er god til. Derfor skal jeg ikke selv stå for at lave min hjemmeside når jeg snart vil være selvstændig. Men da jeg bliver selvstændig direkte efter en kontanthjælp er min opstarts økonomi begrænset. I hvert fald hvis udbyder skal have det hele på en gang, hvilket er grunden til jeg ikke har undersøgt virksomheder til at lave min hjemmeside da jeg ikke kan skaffe de store beløb de tit vil have.
Jeg skal lave wellness behandlinger som negle, voks og massage i nakskov.
Mit behov:
en simpel hjemmeside hvor jeg efterfølgende selv kan rette tekst og billeder.
et simpelt galleri med tekst.
og så ville jeg gerne have den også virkede i mobil funktion. På sigt skal jeg have online booking, men har dog endnu ikke valgt udbyder, så kender du et godt og billigt forslag så er jeg lutter øre. har mine øjne på wellness box som tidligere hed e administration. dem vil jeg gerne have pga man kan få kasse funktion, samt kan man på hver klient skrive hvis en behandling tager længere eller kortere tid end normalt. de koster dog 400kr om måneden mindst, så det bliver ikke foreløbig.
Jeg er selv fra nakskov men bor i herlev, og udvikler hjemmesider.
Jeg vil gerne hjælpe dig igang, hvor du betaler et lille beløb til at starte med, hvis din side og butik bliver en succes, aftaler vi en pris, som du betaler op til, hvis du ikke får den succes du skal have, så siger vi det var bare det, og så gør vi ikke mere ved det.
Jeg er i nakskov i weekenden, så skriv så kan vi mødes, og snakke dette igennem.
Det lyder som om din "snart" nye hjemmeside er lige til at gå til. Du sagde godt nok du ikke ville smide penge efter virksomheder, men hvis jeg nu giver dig 50% rabat på vores Basis Pakke: http://codex-design.dk/web-design/basis-pakken/
Vi kan love dig du ikke bliver skuffet, og vi bliver ved indtil du er tilfreds :) Opstart på firma skal jo have en kanon start med en flot hjemmeside.
Mange tak for alle jeres svar angående hjælp. Jeg har fået svaret alle der har kontaktet mig på mail nu. Jeg har valgt en der arbejder lokalt, og med et godt tilbud. Med det grundlag at jeg gerne vil købe lokalt hvor det kan svare sig da jeg gerne ser sydhavsøerne i fremdrift.