Hvis du vil gøre siden gratis, hvad er ideen bag den så ? - Personligt vil jeg slet ikke overveje det, men det er også grundet min holdning til det, og hvordan mange af sådan nogle piger kommer ind i det på. |
Er det ulovligt eller lovligt? Er lidt i vildrede...
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
|
Der bliver spurgt ind til, hvad ideen er bag det, hvis jeg gør det gratis. Jamen, hvis det er noget, jeg kan blive straffet for, så er der ligesom ikke andet end at droppe projektet. Jeg spørger netop herinde, for at prøve at få et sort/hvidt svar, i stedet for det er en gråzone. |
Desuden er min strategi, at gøre sitet gratis for at skabe noget trafik, og først når populationen på sitet har en vis størrelse, så kan jeg indføre betaling, dels for at kompensere den gratis periode, og for at dække de omkostninger, der har været undervejs.
|
Jeg har lige siddet og læst, hvad eventualforsæt dækker over, og jeg må ærligt indrømme, at man nok ikke har forstået hensigten med mine spørgsmål herinde: eventualforsæt – dolus eventualis eller dol éventuel, dvs. viden om virkeliggørelse af handlingen og accepten deraf – Jeg opdaterer tråden, så snart jeg får et par svar fra juristerne...jeg hører også gerne fra andre herinde. |
Det er lovligt, ihvertfald hvis du sidder i DK. Jeg kan ikke henvise til nogen paragraffer i lovgivningen, da den primært behandler de ting man IKKE må, men da EB tjener styrtende på samme service, og ikke kan røres, så kan du helt sikkert sove trygt om natten. |
Du sælger intet andet end reklameplads, så der kan vel ik rigtig være tale om rufferi? Ellers skulle EB da være lukket ned for mange år siden, for der er flere sider bagest i avisen med reklame for det samme... |
Når det så er sagt, så tror jeg bestemt ikke at det er ulovligt. Det er jo netop sådan eb.dk samt mange andre tvivlsomme portaler gør og tjener penge på det. |
Tak, for alle de gode svar, både dem der taler for og imod. Som nævn tidligere har jeg kontaktet et par advokater, der gratis svarer på spørgsmål. Desuden har jeg meldt mig ind i et jura forum, hvor spørgsmålet også er stillet. |
Jeg har et lille tillægs spørgsmål. Nu er det at være sexarbejder jo ikke lovligt alle steder i verden, så hvis man fx bor i Nepal, og opretter en profil / annonce på mit site, hvordan virker lovgivningen her? |