Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn på billede / Alt tekst til billede. Begår jeg kæmpe fejl?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har læst SEO-Lex og har lært at man ikke skal linke væk fra sine sider, med de keywords som siden de linker fra handler om.

Dvs. nu sælger jeg snørebånd, og vil gerne have at forsiden www.snøre-bånd.dk er den der ligger højest på ordet snørebånd.

Uheldigvis har jeg kaldt alle mine produkt billeder et navn der indeholder ordet snørebånd, og da man ikke kan skrive alternativ tekst, og man kan komme til andre sider (diverse produkter) ved at klikke på billederne frygter jeg at juicen på ordet "snørebånd" bliver sendt væk fra forsiden.

Jeg har oprindeligt gjort det fordi jeg gerne ville have mine billeder blev fundet i billede resultater på ordet snørebånd også.

Er der ikke nogen der vil være så venlig at tage et meget kort kig på min hjemmeside, og ridse op hvad der er optimalt?

Håber i kan hjælpe

Mvh.

Christian Riel

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:28

Christian:
Har læst SEO-Lex og har lært at man ikke skal linke væk fra sine sider, med de keywords som siden de linker fra handler om.

Varianter er okay. blå snørrebånd, runde snørrebånd, flade  osv.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 02:14

Det ville jeg ikke bekymre mig om. Der hvor jeg tænker der kan være noget er på dine kategorisider. Jeg var inde på nogle af dem og alle disses sidetitler starter med ordet snørebånd. Hvis det var mig, ville jeg starte sidetitlerne med runde snørebånd, flade snørebånd osv.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)