Hejsa. Det er længe siden, jeg har været aktiv her på Amino - i ny og næ er jeg på og tjekker for opdateringer af forskellige slags. Men jeg tænkte, at her stadig må være nogle eksperter, nogle i opstartfasen, nogle som mangler referencer og nogle, som stadig er i gang med at blive bedre til det, som de gerne vil arbejde med. Jeg er i gang med, at tage mit netværk til nye højder, hvor jeg mangler nogle til at dække nogle områder. Mangler blandt andet folk med viden om konveteringsoptimering, søgemaskineoptimering, affiliate, programmering, Wordpress og diverse andre ting i den branche. Derudover mangler jeg også nogle folk, som mangler referencer, og kan tilbyde at producere tekster, logoer og andre småting til en fordelagtig pris. Hvis nogen kunne tænke sig, at netværke, dele erfaringer og kunne trække på hinandens kundskaber, så skriv en privat besked til mig. Netværket er primært på Skype, hvor der er gode kommunikationsmuligheder. Mangler også nogle, som har et øje for, hvordan man bedst muligt sætter en affiliate side op (forsiden m.m.) Jeg har selv erfaring med tekstskrivning og til dels SEO. Her er du velkommen til at trække på mine kundskaber og færdigheder. |
Nu ved jeg ikke lige om det er det her du også tænker på og hvor i landet du befinder dig.
Vi er nogen stykker som prøver at starte en netværksgruppe op for selvstændige, netop for at blive klogere i fællesskab,
se opslag fra Nikolaj.
http://m.amino.dk/forums/t/201259.aspx