Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til en WebShop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle flinke Amino'er herinde. Jeg har brug for en medhjælpelig person der kan hjælpe mig med at få lavet min egen webshop fra bunden. Jeg har allerede købt domæne hos Surfttown. Please hjælp.
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 17:14

Kan sætte den op i magento for 1299,-

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:23

Magento og Surftown ville jeg af erfaring ikke kombinere, med mindre man vil have en loadtid der kan få et dovendyr til at tage sig en ekstra lur. Det er simpelthen ikke optimere til Magento.

Men ja, jeg kan da også uploade en Magento shop til dig for ingen penge - det kan groft sagt gøres med tryk på et par knapper. Du kan alternativt også vælge at få en gennemført løsning, hvor der er fokus på, at din målgruppe bliver påvirket som det skal. Med andre ord, en shop hvor der rent faktisk er fokus på dit salg.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 17:24

Kan jeg godt hjælpe dig med.

Kan du uddybe omfanget af "webshop fra bunden" ? Jeg kan udarbejde et unikt webshop design og realisere det i Prestashop eller OpenCart.

Anderledes vis du ønsker en fuld funktionel webshop og først vil overveje design på sigt eller du gerne vil benytte et template. Så kan jeg lave en Prestashop opsætning og tilpasning for kun 600 kr. eksklusivt moms

Ring mig op, send en mail eller find ChimpDesign på Skype og lad os snakke om det. ;)

Tilmeldt 11. Jul 13
Skrevet kl. 17:29

Hej igen. Tak for det hurtige svar. Hvor meget tror du at du vil kunne lave den for? - Altså det er bare det at jeg gerne vil sættes i gang. Jeg skal ligesom bare have lært hvordan man gør.

Tilmeldt 11. Jul 13
Skrevet kl. 17:31

Hej du! - Kan du sende dit nummer til Abdel55@live.dk, så jeg kan ringe dig op?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 17:34

Har sendt en mail afsted.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)