|
Du ringer simpelthen bare til Helle fra Magenta Firmagaver på 98 11 00 07, og hilser fra mig.
/Søren, Tegnerne
|
Du ringer simpelthen bare til Helle fra Magenta Firmagaver på 98 11 00 07, og hilser fra mig. /Søren, Tegnerne |
Kontakt evt. Dahetra de har ALT! |
Jeg har alt du har brug for på lager fra den ene dag til den anden :) |
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Hej Thomas, Hvad er softshell jakken id-line 0838 vandtæthed i mm. Og hvad er softshell jakkens Mvt-værdi?” Har du nogen T-shirt med 95% bomuld og 5% spandex?? med forholdsvis korte ærmer??
mvh.
Henrik |
Hej De skriver de skriver at softshell jakkerne kan klare 10000mm men jeg har fået dem testet og dette er nok lige i overkanten :) men de er fint vandtætte i forhold til vores vejr i Danmark Mht T-shirt hvorfor vil du have spandex i dem ? Denne http://tex-tryk.dk/njord-t-shirt virker som om der er noget stræk i men der er ikke spandex i ! |
Hvad med åndbarheden? Vedr. T-shirt, Har nogen lindbergh t-shirt med lidt stræk som jeg godt kan lide. Hvor korte ærmer er der på de t-shirt du har linket til? I forhold til lindberg t-shirt størrelse Xl er der fra kryds under arm og ud 8 cm og på overkanten 17 cm ligeledes er åbningen 19 cm Som du kan læse går jeg op i at det er den rigtige type t-shirt Hvis de skal leveres med vores logo hvor lang lev. Tid er der? |
Hej poltier, |
Tjek-Internetpriser: Billigt Internet, Fibernet, Bredbånd & Mobilt internetpriser
Jeg har en som ligner Lindberg på en prik :) det er også den jeg linker til det er bare svært at lave billeder men jeg sender gerne en prøve til dig. *Og vil du gerne have lindberg så klare jeg også denne ! |
Mht. Åndbarheden er denne helt fin det er blot de 10000mm jeg ikke helt er nede med ! |