Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpleste løsning til at sælge ET produkt (Wordpress)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan nogen pege mig i den rigtige retning: jeg har en Wordpress side og skal nu sælge ET produkt.

Og det skal egentlig helst fungere nøjagtigt ligesom her : https://www.oculusvr.com/pre-order/

Dvs. jeg har følgende kriterier:

- Det skal være super simpelt for kunden (al info på samme side, one-click ordering)
- Der skal være en simpel backend som samler alle ordre- og kundedata men som også kan sende emails/faktura/bekræftelse til kunden.
- Det skal fremstå som at være 'mit eget'. Dvs. ikke noget med at kunne direkte gennemskue at det er en Shopify/Magento butik eller lign. Det skal med andre ord ligne en custom løsning som på oculusvr.com
- Det skal være nemt og hurtigt at implementere (evt. en WP plugin?)
- Det skal være nemt/muligt for kunden at lave simple ordre editeringer (ændring af adresse, sletning etc.)

Bemærk at betalingsløsningen SKAL være Pensio.com (de leverer færdig PHP API og hele SSL/PCI delen) og der modtages udelukkende Visa og MC (ingen Dankort)

Jeg er naturligvis med på at der skal findes en person som kan lave den tekniske del (skriv hvis du er interesseret).

Er der nogen derude der har et forslag til hvordan det nemmest kan gøres uden AL for megen skræddersyning - som sagt evt. med den helt rigtige WP plugin eller lign. ?

På forhånd tak for hjælpen.

:)
Rasmus
Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 18:08

Find dig en billig wp designer - selvom det virker til at du har en del krav, så er det jo nærmest kun "én facade" det omhandler. 

Jeg kan dog ikke rigtig skue om du mangler en person til at ordne alt det tekniske (opsætning, få det til at spille sammen, koden bag, design), eller om du blot søger en person til at designe siden for dig. 

Som svar på det nederste: Nej, du kan ikke komme udenom en masse kodning, da alting skal spille sammen i webshop, og det er svært hvis man blot opfatter det som værende et plugin. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 30. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:18
Jeg skal bare bruge een til al det tekniske...
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)